printlogo


کد خبر: 223035تاریخ: 1399/10/29 00:00
لژیونرها

مهاجم تیم ملی زیر ذره‌بین رسانه‌های ایتالیا
سردار- فیورنتینا یک انتقال پرهزینه
یک نشریه ایتالیایی به احتمال انتقال سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت به تیم فیورنتینا پرداخته است. نشریه لارپابلیکا ایتالیا خبری را درباره احتمال انتقال سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به تیم فیورنتینا منتشر کرده است. سردار آزمون در حال حاضر در تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه بازی می‌کند و عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته است. همین مسأله در کنار نیاز باشگاه فیورنتینا ایتالیا به جذب یک مهاجم، شایعات حضور آزمون در این تیم ایتالیایی را پررنگ کرده است. لارپابلیکا در خبر خود اشاره کرده است که جذب سردار آزمون انتقال بزرگی برای فیورنتینا خواهد بود اما خرید این بازیکن عملیات پرهزینه‌ای است و سرمایه‌گذاری زیادی نیاز دارد. علاوه بر آزمون، اسامی چند مهاجم دیگر هم برای انتقال به تیم فیورنتینا مطرح شده است.
سردار آزمون این روزها خود را آماده می‌کند تا به اردوی زنیت در امارات اضافه شود. اردوی زمستانی زنیت به دلیل سرمای هوا در روسیه، به میزبانی امارات برگزار می‌شود و سردار هم بارها تأکید کرده که ماجرای انتقالش در اختیار باشگاهش است. آزمون نیم فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد.
 
 
صعود طیبی و بنفیکا در لیگ قهرمانان
تیم فوتسال بنفیکای پرتغال در مرحله یک ‌شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، به مصاف تیم مینروای سوئیس رفت و با نتیجه پنج بر یک پیروز شد. حسین طیبی لژیونر فوتسال کشورمان که در بنفیکا توپ می‌زند، از ابتدای مسابقه در ترکیب تیمش به میدان رفت. نماینده پرتغال با این پیروزی، به جمع 16 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و برای شناخت حریف مرحله بعدی خود، باید منتظر برگزاری قرعه‌کشی دور یک‌هشتم نهایی باشد.
 
 
سومین بازی متوالی و تساوی مقابل آنتالیا
حسینی این بار کارت نگرفت
در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که مجید حسینی را مثل دو مسابقه گذشته‌اش در ترکیب و خط دفاعی داشت، در ورزشگاه آنتالیا استادیوم مقابل تیم رده نهمی آنتالیا اسپور قرار گرفت. کالب اکوبان، مهاجم ترابزون اسپور در دقیقه ۱۲ یک پنالتی را هدر داد و نتوانست گلزنی کند اما پس از آن آنتالیا اسپور یک گل به ثمر رساند و البته یک اخراجی هم داد تا ۱۰ نفره و با برتری یک بر صفر به رختکن برود. پیروزی آنتالیا اسپور تا لحظات پایانی مسابقه پابرجا بود تا اینکه یاران حسینی در دقیقه ۵+۹۰ موفق شدند توسط بنیک آفوبه گل تساوی را به ثمر رسانند و از شکست خارج از خانه نجات پیدا کنند. ترابزون اسپور که با کسب پیروزی مقابل آنتالیا اسپور می‌توانست تا رده ششم جدول سوپر لیگ ترکیه بالا برود، با تساوی یک بر یک برابر حریف خود ۲۷ امتیازی شد و در رتبه هشتم ایستاد. مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور مثل دو بازی گذشته‌شان حضور کامل در ترکیب تیمش مقابل آنتالیا اسپور داشت؛ با این تفاوت که برخلاف دو هفته اخیر کارت زرد نگرفت.
 
 
شکست زووله با قوچان‌نژاد
گوچی در پنج دقیقه کارساز نبود
تیم فوتبال زووله که رضا قوچان‌نژاد را مثل بازی‌های گذشته‌اش در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ هلند، در ورزشگاه مک‌دری‌پارک به مصاف تیم رده سیزدهمی فورتونا سیتارد رفت. نیمه اول این بازی گلی به همراه نداشت اما در ادامه مسابقه تیم فورتونا سیتارد موفق شد دو بار دروازه یاران قوچان‌نژاد را باز کند تا تیم فوتبال زووله را در زمین خود با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد. یاران قوچان‌نژاد که طی دو هفته اخیر لیگ هلند یک مساوی و یک شکست داشتند، با باخت مقابل فورتونا سیتارد ۱۷ امتیازی ماندند و به رده سیزدهم جدول سقوط کردند. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی زووله از دقیقه ۸۵ به‌عنوان آخرین تعویضی تیمش وارد زمین شد که در این فرصت کوتاه و یازدهمین بازی فصل خود در لیگ هلند نتوانست آمار دو گل زده خود را بالاتر ببرد.
 
 
رفتار غیرحرفه‌ای مهاجم ایرانی
اخراج زاهدی از تیم اصلی المپیک
شهاب زاهدی در پی امضای قرارداد اولیه با تیم زوریا لوهانسک از جمع بازیکنان تیم اصلی المپیک دونتسک کنار گذاشته شد. زاهدی هم‌اکنون در تیم دوم المپیک دونتسک تمرین می‌کند و اجازه همراهی با تیم اصلی در اردوی ترکیه را پیدا نکرد. پیش از این رئیس باشگاه المپیک دونتسک رفتار شهاب زاهدی و مدیر برنامه‌اش در مذاکره با زوریا لوهانسک را غیرحرفه‌ای دانسته بود.

Page Generated in 0.0049 sec