printlogo


کد خبر: 222864تاریخ: 1399/10/25 00:00
حمایت دوباره باشگاه شهرخودرو از رحمتی
رحمتی با تمام وجود کارش را انجام می‌دهد و از جانش مایه می‌گذارد و بارها هم عنوان کرده‌اند که رحمتی تا پایان قرارداد ٣ ساله‌اش سرمربی شهرخودرو خواهد بود

شهرخودرو در بازی قبلی خود مقابل نفت مسجدسلیمان با ۳ گل شکست خورد. شکستی عجیب که شرایط تیم را در جدول بحرانی کرد. با این شکست، خیلی‌ها فکر می‌کردند ممکن است فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو به فکر تغییر یا تقویت کادرفنی باشد اما این بار هم ظاهراً حمیداوی قصد دارد به حمایت از مهدی رحمتی بپردازد. 
داود سیدعباسی معاون اجرایی باشگاه شهرخودرو درباره شرایط تیم می‌گوید: «تیم ما نسبت به فصل‌های قبل تغییرات زیادی داشته و بسیار جوان شده و در حال حاضر نباید توقعات گذشته را از این تیم داشت. بازیکنان جوان تیم‌مان کم‌کم به مرز پختگی می‌رسند، هر چند ما در اوایل فصل تاوان همین جوانی تیم را دادیم و شاید هم در آینده باز هم این اتفاق رخ بدهد. با این وجود به کادر فنی تیم و شخص رحمتی ایمان داریم و از او به شکل کامل حمایت می‌کنیم. هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه از نتایج رضایت کامل ندارند اما این مسأله باعث نشده تا آنها از سرمربی تیم حمایت نکنند چرا که می‌دانند رحمتی با تمام وجود کارش را انجام می‌دهد و از جانش مایه می‌گذارد و بارها هم عنوان کرده‌اند که رحمتی تا پایان قرارداد ٣ ساله‌اش سرمربی شهرخودرو خواهد بود. برخی از بازیکنان تیم هم باید این مسأله را بدانند که تلاش‌شان را بیشتر کنند و توقعات را از خودشان برآورده کنند.» سیدعباسی درباره شایعاتی که مطرح می‌شود هم توضیح می‌دهد: «برخی مواقع برخی رسانه‌ها که حساب‌شان از اهالی خبر و رسانه‌های پاک و زحمتکش جدا است اخباری را منتشر می‌کنند که فقط در توهمات نویسندگان متوهم خودشان زاییده می‌شود. قطعاً باشگاه شهرخودرو از آنها شکایت می‌کند تا یاد بگیرند اگر در رابطه با باشگاه شهرخودرو قصد انتشار خبر دارند، آن را با منبع منتشر کنند و شایعه‌پراکنی نکنند. مردم خراسان و هواداران پرشور شهرخودرو کاملاً درک می‌کنند که شهرخودرو برنامه بلندمدت دارد تا این تیم سال‌ها به عنوان نماینده خراسان در لیگ برتر حضور داشته باشد.
 حمیداوی به عنوان مالک باشگاه از جیبش هزینه می‌کند تا تیم شهر امام رضا (ع) با مشکلی روبه‌رو نباشد اما برخی گویا به دنبال مسائل شخصی خودشان هستند. من با قاطعیت می‌گویم تیم ما در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار می‌گیرد. ثبات در کادر فنی هدف اصلی مدیران باشگاه است و باید با منطق درباره نتایج حرف بزنیم.»
 معاون اجرایی باشگاه شهرخودرو درباره جایگاه تیم هم می‌گوید: «فاصله امتیازات شهرخودرو خراسان با تیم‌های بالانشین خیلی زیاد نیست و تنها موضوع توقعات بالایی است که از گذشته باقی مانده است. قطعاً رحمتی و دستیارانش هم تلاش می‌کنند تا تیم بتواند پیروز شود. هواداران شهرخودرو هم باید هوشیار باشند و اجازه ندهند برخی مسائل این تیم را به حاشیه ببرد و باید همه در کنار هم از تیم و اعضا آن حمایت کنیم.»
 

Page Generated in 0.0057 sec