printlogo


کد خبر: 222668تاریخ: 1399/10/22 00:00
سمیعی: همه به برد خوشبینیم

 
جعفر سمیعی در آستانه دربی 94 گفت: «وضعیت بازیکنان خوب و امیدوارکننده است. هر روز گزارش کاملی از شرایطی که بازیکنان پشت سر می‌گذارند را دریافت می‌کنم و مثل همیشه با اعضای کادرفنی در تماس هستم. خدا را شکر می‌کنم که همه چیز به خوبی پیش می‌رود و تیم‌مان برای انجام یک بازی بزرگ آماده می‌شود.»
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد تقابل با استقلال اضافه کرد: «حریف ما، تیم مورد احترامى است و حتماً آنها هم برای حضوری پرقدرت در دربی، برنامه‌ریزی‌های خود را دارند اما من به شایستگی بازیکنان و مربیان پرسپولیس اعتماد و ایمان قلبی دارم و امیدوارم بهترین اتفاق ممکن برای تیم ما در این بازی رقم بخورد.»
او گفت: «هرگاه با مربیان یا بازیکنان صحبت می‌کنم، از ذهنیت مثبتی که در تیم وجود دارد، لذت می‌برم. این ذهنیت و قدرت روحی و روانی بازیکنان بدون تردید مهم‌ترین اسلحه ما در تمام بازی‌های این فصل است. بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه در کنار هواداران از همه اعضای تیم حمایت می‌کنم و معتقدم اتحادی که قبل از فینال آسیا به وجود آمده، باید ادامه داشته باشد. این اتحاد به ما کمک می‌کند قوی‌تر باشیم و بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم.»
سمیعی در پاسخ به این سؤال که آیا قبل از دربی، برای حریف خود یعنی استقلال کری نمی‌خوانید، گفت: «فکر می‌کنم در این مدت اهالی فوتبال متوجه شده‌اند که من اهل کری‌خوانی نیستم و به همه هواداران، بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌های دیگر احترام می‌گذارم. جامعه ما بیش از آنکه‌ به کری‌خوانی احتیاج داشته باشد، نیازمند یک بازی زیبا و تماشاگرپسند است که تردید ندارم این اتفاق از سوی پرسپولیس رقم می‌خورد. بازیکنان ما با آرامش و امید وارد دربی می‌شوند و همه ما پرسپولیسی‌ها نسبت به کسب پیروزی در این بازی خوشبین هستیم.»مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: «مهم‌ترین آرزوی من قبل از دربی این است که طرفداران هر دو تیم، فوتبالی زیبا و تماشایی را تجربه کنند و بازیکنان با تمام وجود در زمین بجنگند تا این دربی نیز در حافظه مردم ایران ماندگار شود. تقابل استقلال و پرسپولیس فرصت مناسبی است که از هیجانات کاذب به هیجان ناب فوتبالی برسیم و همگی از دیدن یک بازی زیبا لذت ببریم.»

Page Generated in 0.0045 sec