printlogo


کد خبر: 220711تاریخ: 1399/9/24 00:00
دنس و برک دنسی

هومن جعفری
 
یکی از خبرهایی که در هفته قبل شنیدیم و خیلی نامردی است، خبر حذف کاراته از المپیک بود که قطعاً توطئه استکبار جهانی است، مخصوصاً اینکه هم ایران خیلی در این رشته قوی است و هم قرار است رشته بی‌ناموسی و غربزده رقص برک دنس جایش را بگیرد. البته استکبار کور خوانده که اگر پای لج و لجبازی وسط باشد، ما برک دنسرهایی داریم که طوری دنس می‌کنند که مرحوم مایکل جکسون در گور به تشویق وادار می‌شود. خلاصه اینکه هیچ وقت در را روی یک ایرانی نبند. هلکوپتری می‌زند از پنجره می‌آید تو!
***
 استاد گرامی و معزز جناب فرشید اسماعیلی دو میلیارد و خورده‌ای از استقلال گرفته بعد می‌گوید این پاداش و هدیه بوده! مؤمن تو مگر چقدر خوشگل بازی می‌کنی که اینقدر پاداش و هدیه‌ات باشد؟ به بد بازی کردن هم اگر قرار بود پاداش بدهند، اینقدر نمی‌شد!
***
فغانی داور بزرگ ایران در مسابقات بین‌المللی گفته: «نحوه رفتارها درست نیست. رضا سخندان از 2007 در جام ملت‌های آسیا حضور داشته اما ببینید چگونه کنار گذاشته شد. او در اوج نامهربانی کنار گذاشته شد. اگر همین چند هفته ابلاغ‌های داوری را ببینید، مشخص می‌شود که به داوری فکر نمی‌شود و دوستان به دنبال رأی هستند.»
داداش! در این مملکت همه دنبال رأی هستند. اینکه چیز عجیبی نیست! حالا نمونه‌های ورزشی دیگری هم هست که نمی‌شود بیان کرد چون ستون می‌رود روی هوا ولی انصافاً قصه همانی است که گفتم. همه دنبال رأی هستند!

Page Generated in 0.0053 sec