printlogo


کد خبر: 220709تاریخ: 1399/9/24 00:00
نعمتی: شادکردن دل مردم یک دنیا می‌ارزد

سیامک نعمتی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از اعزام به قطر اظهار داشت: «همه چیز خوب است و آماده دیداری تاریخی می‌شویم. امیدوارم بتوانیم با دست پر از قطر بازگردیم و دل هواداران و مردم ایران را شاد کنیم.»
او در پاسخ به اینکه آیا قول گلزنی در بازی نیمه‌نهایی را می‌دهد، گفت: «گل زدن در آسیا به ویژه بازی نیمه‌نهایی لذت خاصی دارد. البته من در بازی برگشت نیمه‌نهایی سال 2018 حضور نداشتم اما امیدوارم در صورت گلزنی در فینال این گل برای کل ایران خاطره‌ساز شود.»
نعمتی درباره حریف فینال هم گفت: «واقعیت این است برای ما فرقی نمی‌کند کدام تیم به فینال برود زیرا صددرصد به دنبال قهرمانی هستیم و تفاوتی ندارد حریف‌مان تیم کره‌ای باشد یا ژاپنی. ان‌شاءالله بتوانیم در 4-3 روز آینده هر کدام از این تیم‌ها که به فینال آمد را خوب آنالیز کنیم و در فینال با تمام توان بازی کنیم.»
او درباره سورپرایز احتمالی‌اش برای جشن قهرمانی مانند انجام دادن حرکات موزون گفت: «اگر قسمت باشد می‌توان حرکات موزون انجام داد اما پس از قهرمانی در یک لحظه برای شادی تصمیم می‌گیرم. این تصمیم لحظه‌ای است و نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد. شاد کردن دل مردم یک دنیا می‌ارزد.»
 سایت AFC از کاربرانش خواست تا بهترین گل میان گزینه‌ها را انتخاب کنند که با پایان فرصت شرکت در آن، گل نعمتی با کسب 71/92 درصد آرا، در رتبه نخست این نظرسنجی قرار گرفت.
جالب اینکه گل گومیس مهاجم فرانسوی الهلال دوم شد اما کمتر از 6 درصد رأی آورد.
 

Page Generated in 0.0054 sec