printlogo


کد خبر: 220707تاریخ: 1399/9/24 00:00
پرسپولیس با امید قهرمانی به دوحه رفت
لطفاً برای جام هم بلیت برگشت بگیرید

پرسپولیس با هزار امید و آرزو به دوحه رفت. پرواز کاروان پرسپولیس به دوحه پرواز امید و آرزوی میلیون‌ها ایرانی بود که منتظرند ببینند تیم محبوب‌شان در فینال لیگ قهرمانان آسیا چه می‌کند. غیر از پرسپولیسی‌های متعصب که بیشتر از دو ماه است انتظار این بازی را می‌کشند البته اهالی فوتبال و بسیاری از فوتبال‌دوستان ایرانی هم دوست دارند تیمی از ایران بر قله فوتبال باشگاهی آسیا بایستد. مسابقاتی که در فرمت جدیدش سه بار پای جام ناکام مانده‌ایم؛ ذوب‌آهن، سپاهان و پرسپولیس.آخرین حسرت قهرمانی مال همین پرسپولیس است و فقط دو سال از آن می‌گذرد. حالا بازیکنانی از همان تیم 2018 در فینال 2020 حاضرند و می‌توانند خاطره تلخ ناکامی در آن فینال و باخت مقابل کاشیمای ژاپن را با پیروزی در فینال شنبه آینده پاک کنند و برگ زرینی به رزومه دوران فوتبال خود بیفزایند.پرسپولیسی‌ها بعد از بازی درون‌تیمی روز شنبه به خانه‌های خود رفتند تا آخرین بار اعضای خانواده‌شان را ببینند. دیروز صبح تک تک بازیکنان و مربیان چمدان به دست وارد هتل اوین محل اردوی تیم‌شان شدند. چمدان‌ها را تحویل دادند و ساعتی بعد با اتوبوس به فرودگاه رفتند تا عازم دوحه شوند.
بازیکنان که همگی با لباس‌های متحد‌الشکل در هتل حاضر شده بودند برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلافاصله وارد هتل شده و از گفت و گو با خبرنگاران خودداری می‌کردند اما در نهایت قبل از سوار شدن به اتوبوس مصاحبه‌های کوتاهی جلوی دوربین‌های تلویزیونی انجام دادند و همگی ابراز امیدواری کردند که با دست پر برگردند و دل مردم را شاد کنند.وحید امیری نیز با پسر کوچک خود به هتل آمد و برخلاف سایر نفرات لحظاتی با یکی از دوربین‌های حاضر در محل گفت و گو کرد. فرزند این بازیکن که در آغوش امیری قرار گرفته بود برای اینکه بیشتر در کنار پدرش باشد با وی به داخل هتل رفت اما تدارکات پرسپولیس از امیری درخواست کرد خودش و پسرش ماسک بزنند.در این میان اعضای کانون هواداران این باشگاه که برای حمایت از تیم در دیدار نهایی پرچم‌های بزرگی را آماده کرده بودند آنها را به محوطه پارکینگ هتل آورده تا همراه وسایل تیم به قطر فرستاده شود.
 این لیدرها در زمان ورود اعضای تیم تک تک آنها را از زیر قرآن گذراندند و برای سلامتی‌شان اسپند دود کردند. در نهایت برای بدرقه تیم هم یک رأس گوسفند قربانی شد تا تیم فینالیست آسیا از چشم بد درامان بماند و سلامت برود و سلامت برگردد.هواپیمای پرسپولیس بعد از ظهر دیروز پرید. آنها به دوحه رفتند که خاطرات خوشی از آن دارند و می‌خواهند مأموریت نیمه‌تمام‌شان را در این شهر به پایان برسانند.پرسپولیسی‌ها در حالی راهی دوحه شدند که ساعت پروازشان مقارن شد با دیدار نیمه نهایی دو تیم شرقی و نتوانستند دیدار حساس و پرتنش اولسان هیوندای و ویسل کوبه را ببینند اما همگی در صحبت‌های‌شان به این نکته اشاره داشتند که فرقی نمی‌کند کدام یک از این دو تیم حریف‌شان باشد و به نظر می‌رسد با یک استراتژی درست روی نقاط قوت خودشان تکیه کرده‌اند و ضمن آنالیز دقیق حریف فینال هیچ واهمه‌ای از رویارویی با این تیم ندارند.پرسپولیس با ورود به فرودگاه دوحه به حباب تست کرونا خواهد رفت و بعد از حضور در هتل و قرنطینه یک‌روزه با منفی شدن جواب‌های تست می‌تواند امروز اولین تمرینش را برای فینال انجام دهد.

Page Generated in 0.0054 sec