printlogo


کد خبر: 220706تاریخ: 1399/9/24 00:00
خبر

 اولسان بدون محروم در فینال
در حالی که پرسپولیس سه بازیکن خود را به دلیل محرومیت در بازی فینال لیگ قهرمانان در اختیار نخواهد داشت اولسان حریف این تیم در بازی شنبه آینده بدون تلفات به این مرحله رسید. با اینکه بازی دیروز اولسان مقابل ویسل کوبه پربرخورد بود و سه بازیکن اولسان کارت زرد گرفتند اما هیچ‌کدام از نفرات این تیم دو اخطاره نشدند. در تیم اولسان بازیکنان شماره 11، 3، 8 و 16 تک اخطاره بودند که سه نفر از آنها در ترکیب اصلی قرار نگرفتند و در نیمه دوم به میدان رفتند که اخطار نگرفتند. کیم این سونگ، کروه میونگ جین و جونگ سئونگ هیون سه بازیکنی بودند که دیروز اخطار گرفتند و اولسان بازیکن محرومی در بازی فینال نخواهد داشت.
 
رسول‌پناه را نبردند
در اتفاقی جالب همه اعضای تیم پرسپولیس غیر از آل‌کثیر و البته اعضای هیأت مدیره غیر از مهدی رسول‌پناه به دوحه رفتند تا در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند.ظاهراً مسائلی که بین کادر فنی و رسول‌پناه پیش آمد و از آنجا که بازیکنان دل خوشی از این مدیر نداشتند باعث شد تا او همراه تیم به دوحه نرود.
در عین حال محمد علی‌پور و علی رغبتی به دوحه رفتند و قرار است جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه هم روز چهارشنبه به اردوی تیم بپیوندد.
 
جلسه مدیران در دوحه
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شرایط سفر تیم به قطر توضیح داد: «از سفر حدود یک ماه قبل خودمان تجربه داریم و الان هم میزبانی این کشور بهتر شده است. به هر حال فقط دو تیم فینالیست می‌شوند که یکی از آنها پرسپولیس و دیگری نماینده شرق آسیا است. AFC هم تمام امکانات را در نظر گرفته است.»
 علی رغبتی برای تمهیدات افزایش سطح انگیزشی بازیکنان مانند اهدای پاداش ویژه گفت: «این قهرمانی پاداش غیرقابل شمارشی را نصیب تیم و کل جامعه ایرانی می‌کند. در کنار آن تدارک خوبی دیده شده است و از حمایت‌های رئیس‌جمهوری و ارگان‌های دیگر هم برخوردار هستیم. پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم و در زمان موفقیت آن را اعلام می‌کنیم. قطعاً پاداش‌های مالی هم در نظر گرفته شده است.»
وی همچنین گفت: «بحث‌های حاشیه‌ای وجود دارد که مجبور هستیم به این سفر برویم تا درباره این مسائل مذاکراتی انجام بدهیم.» 

Page Generated in 0.0059 sec