printlogo


کد خبر: 220685تاریخ: 1399/9/24 00:00
رحمتی: باید 3 بر2 استقلال را می‌بردیم

مهدی رحمتی بعد از باخت خانگی مقابل استقلال از افق‌های بلند خود در شهرخودرو رونمایی کرد. 
حالا این افق چه زمانی دیده می‌شود، مشخص نیست چون رحمتی نتایج چندان خوبی با شهرخودرو به دست نیاورده است. البته تیم او در بازی دیروز شرایط خوبی داشت.
 رحمتی بعد از بازی گفت: «من از همه بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم چون تیم ما تیمی جوان است. 
از روز اول هم گفتیم که افق بلندی را در نظر داریم. در ابتدای بازی کار را شروع نکردیم و گل خوردیم. بعد از گل 2موقعیت خوب داشتیم تا اینکه در دقیقه 25، 10نفره شدیم.
 در بین دو نیمه چیز خاصی به بازیکنان نگفتم ولی در مورد توانایی آنها حرف زدم و گفتم اگر بدون اشتباه بازی کنیم می‌توانیم حتی بازی را ببریم. 
همین اتفاق هم افتاد و نیمه دوم را خوب شروع کردیم و امروز فوتبال روی خوبش را نشان نداد و اگر این اتفاق می‌افتاد می‌توانستیم 3 بر دو برنده شویم.» 
سرمربی شهرخودرو در ادامه حرف‌های خود گفت: «خیلی از اتفاقات در بازی‌های دیگر هم افتاد ولی داور از آن گذشت، مثلاً در بازی با پاختاکور هم همین اتفاق افتاد و ماشاریپوف اخراج شد. 
برخی مواقع داور تحت فشار است و ممکن است نتواند که در لحظه تصمیم خوبی بگیرد اما در مجموع جوانی تیم کمی ما را اذیت می‌کند، مطمئناً رفته رفته شرایط ما بهتر هم خواهد شد.» 
فرصت سوزی‌های الجبوری هم سوژه‌ای برای صحبت‌های رحمتی بود: «الجبوری بازیکن خوب و جوانی است که من از او راضی هستم. او موقعیت‌های خوبی خلق کرد و می‌تواند در موقعیت قرار بگیرد. 
همین که او می‌تواند موقعیت خلق کند برای تیم ما خیلی خوب است. ما رفته رفته سعی می‌ کنیم نواقص او را در گل زدن حل کنیم تا همه چیز حل شود.»
 

Page Generated in 0.0052 sec