printlogo


کد خبر: 220683تاریخ: 1399/9/24 00:00
مصاحبه و خبر

 صدرجدول را حفظ می‌کنیم
فکری: خوش شانس بودیم از شهرخودرو گل نخوردیم
سرمربی استقلال در وهله اول از نتیجه به دست آمده مقابل شهر خودرو راضی بود و تمایلی نداشت درباره مسائل فنی این بازی سخن بگوید. فکری در وصف این بازی گفت: «جا دارد از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم و به مجموعه تیم تبریک بگویم که زحمات زیادی می‌کشند که تیم را سروشکل می‌دهند.
 در مجموع بازی قشنگی از طرف هر دو تیم انجام شد. در هر دو نیمه بازی جوانمردانه‌ای انجام شد که هر بیننده از تماشای آن لذت می‌برد. خدا را شکر که توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و جا دارد به تیم شهرخودرو هم تبریک و خسته نباشید بگویم و امیدوارم در بازی‌های آتی موفق باشند.»
 فکری درباره زمان‌هایی که استقلال یک بازیکن از حریف بیشتر داشت، گفت: «تیم هم قبل از 10 نفره شدن حریف و هم بعد از 10 نفره شدن آنها بازی زیبایی انجام داد و دو تیم خیلی خوب بازی کردند. ما یکی دو موقعیت داشتیم که می‌شد گل شود ولی این اتفاق نیفتاد. شاید هم ما خوش شانس بودیم که تیر دروازه اجازه نداد آنها به گل برسند. حریف تیم خوبی بود و مربی جوانی دارد که افراد با تجربه‌ای کنار او حضور دارند. مطمئناً این تیم می‌تواند جزو تیم‌های خوب و بالای جدول باشد.» 
مصدومیت نادری باعث شد تا سرمربی استقلال توضیحی هم درباره این بازیکن بدهد: «ما در حال بررسی هستیم و قرار است از زانوی وی عکس بگیریم تا ببینیم چه می‌شود.» سرمربی استقلال که تلاش می‌کند همراه با بازیکنانش صدرجدول را همچنان حفظ کند در ادامه حرف‌های خود به نکات دیگری اشاره کرد. سؤالی که می‌شد از فکری پرسید درباره ناراحتی قایدی بعد از تعویض بود. سرمربی استقلال با خنده به این سؤال جواب داد: «به هر حال من چیز خاصی از ناراحتی و دلخوری از قایدی ندیدم. بازیکن شاید دوست داشته باشد 90 دقیقه بازی کند. او در بازی‌های قبلی کامل بازی کرده و چون ما 2 بر صفر جلو بودیم برای جلوگیری از مصدومیت و همچنین شرایط تیم او را تعویض کردیم تا مشکلی پیش نیاید.» 
فکری به نکاتی که در رختکن به بازیکنان خود گوشزد کرد نیز اشاره کرد: «من در رختکن به بازیکنان گفتم که حریف را کنترل کنیم و از اشتباهات آنها به گل برسیم. همین که دروازه ما بسته نگه داشته شد خیلی مهم بود.» 
از سرمربی استقلال درباره ماجرای اختلاف مالی‌اش با نساجی نیز سؤال شده که این پاسخ را داده است: «این سؤال در مورد بازی نیست. ما فعلاً اعتراض می‌زنیم تا ببینیم چه می‌شود.» وقتی درباره داوری از سرمربی استقلال پرسیدند او این پاسخ عجیب را داد: «مگر در بازی‌های دیگر اشتباه داشت؟ من فکر نمی‌کنم داوری بر ضرر شهرخودرو باشد، در مجموع داوری اشتباه خاص و آنچنانی نداشت که دو طرف ضرر کنند. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.»
 گفته می‌شود شاید امید روانخواه به کادر فنی استقلال اضافه شود که فکری به این سؤال هم پاسخ می‌دهد: «در حال حاضر تصمیم خاصی گرفته شده است. در مصاحبه قبلی در تمرین استقلال به خبرنگاران گفتم اگر نیاز باشد در هر بخشی کسی را اضافه کنیم این کار را خواهیم کرد.»
 
 
 استقلال با همین ترکیب مقابل ذوب؟
اگر مصدومیتی برای بازیکنان رخ ندهد به احتمال زیاد استقلال با همین ترکیب مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرد. آبی‌ها جمعه هفته جاری به اصفهان می‌روند و در این بازی هم میهمان هستند. با توجه به اینکه فکری توانست با ترکیب بازی دیروز مقابل شهر خودرو به برتری برسد، پیش‌بینی می‌شود با همین بازیکنان مقابل ذوب‌آهن قرار بگیرد. البته مصدومیت نادری و احتمالاً آسیب جزیی که در پای قایدی وجود دارد ممکن است تغییراتی جزیی را ایجاد کند اما به طور کلی آنچه بعد از بازی با شهر خودرو به آن اشاره می‌شد، حفظ همین ترکیب برای بازی با ذوب‌آهن است. هیچ بعید نیست که وریا غفوری در بازی با ذوب‌آهن در شرایطی که می‌تواند برای استقلال بازی کند، روی نیمکت بنشیند. موسوی در بازی با شهرخودرو هم یکی از خوب‌های تیمش بود و نمایش تحسین‌برانگیزی داشت.

 


Page Generated in 0.0040 sec