printlogo


کد خبر: 220676تاریخ: 1399/9/24 00:00
شهنازی جانشین کارخانه شد
بازگشــت به خانــه!

پس از قطعی شدن جدایی مصطفی کارخانه از سایپا، مدیران این تیم نام سه نفر را برای هدایت این تیم معرفی کردند؛ سه گزینه‌ای که البته خیلی زود با یکی از آنها توافق و جانشین مربی خود کردند. طبق تصمیم مدیران سایپا، ناصر شهنازی که قبل از کارخانه هدایت این تیم را بر عهده داشت، یک‌بار دیگر روی نیمکت این تیم خواهد نشست و در ادامه لیگ سرمربی نارنجی‌پوشان خواهد بود.
شهنازی درباره این اتفاق گفت: «بسیار خوشحالم که به خانه برگشتم. سال گذشته نتایج خوبی با تیم سایپا به دست آوردیم و اگر شرایط کرونایی نبود شانس مسلم قهرمانی بودیم، اما نشد. تغییر و تحولاتی در سیستم مدیریتی باشگاه به وجود آمد و با نظر مدیریت جدید دیگر عهده‌دار تیم سایپا نبودم.»
سرمربی تیم جدید سایپا ادامه داد: «با توجه به تغییر و تحولاتی که مجدداً در سیستم مدیریتی باشگاه به وجود آمده با نظر مثبت مدیرعامل و هیأت‌مدیره سایپا مذاکراتی داشتیم و بار دیگر سکان هدایت تیم سایپا را در اختیار گرفتم. در حال حاضر شرایط تیم والیبال سایپا در جدول خوب نیست. روز سه‌شنبه بازی سختی مقابل تیم شهرداری ورامین داریم اما شناخت کاملی از این تیم دارم و تمام سعی و تلاش خود را برای کسب نتیجه خوب خواهیم کرد.»
شهنازی در مواجهه با این سؤال که آیا با امیر حسینی مشکل دارد؟ به‌طور ضمنی آن را تأیید کرد و البته از درک شرایط توسط این بازیکن گفته است: «هم من یک مربی حرفه‌ای هستم و هم امیر حسینی یک بازیکن حرفه‌ای. 
طبیعی است بین مربیان و بازیکنان بزرگ اختلاف نظر وجود داشته باشد. اما برای ما اهداف باشگاه مهم است و وظیفه‌مان این است که در جهت منافع باشگاه حرکت کنیم. 
حتماً امیر حسینی شرایط را درک خواهد کرد و همه در جهت اهداف باشگاه حرکت خواهیم کرد. اهداف باشگاه از هر چیزی مهم‌تر و این یک بحث حرفه‌ای است. اختلاف‌های شخصی در این میان اهمیتی ندارد. همه بازیکنان این موضوع را درک خواهند کرد.»

Page Generated in 0.0055 sec