printlogo


کد خبر: 220672تاریخ: 1399/9/24 00:00
خبر

لیگ برتر تکواندو به تعویق افتاد
نشست قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که زمان آغاز این مسابقات به تعویق افتاد.
نشست قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر تکواندو صبح دیروز با حضور دبیر فدراسیون، مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان برخی تیم‌ها در محل سالن جلسات خانه تکواندو برگزار شد و در پایان تیم‌های حاضر در این مسابقات در دو گروه قرعه‌کشی شدند. البته با انصراف تیم مهاجرین، رقابت‌های لیگ برتر مردان در دو گروه ۵ تیمی برگزار می‌شود.
بر همین اساس در گروه یک شهرداری ورامین، پاس ناجا، فتح صدر البرز، مس کرمان و جوانه (استقلال) حضور دارند و تیم‌های لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد، پارسیان البرز، فرمانیه و نفت آبادان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.
اما نکته مهم اینکه طبق برنامه قبلی قرار بود مرحله مقدماتی لیگ برتر در بخش مردان چهارم دی‌ماه آغاز شود اما با تصمیم اعضا، شروع رقابت‌ها به ۱۸ دی‌ماه موکول شد.
 طبق برنامه اعلام‌شده، مرحله نخست رقابت‌های گروه الف روز ۱۸ و ۱۹ دی‌ماه و مسابقات گروه ب روز ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه برگزار و یکم اسفندماه نیز مرحله فینال پیگیری می‌شود.
قرعه‌کشی بیست ‌و‌ ششمین دوره مسابقات لیگ دسته یک جام نقش‌جهان یادواره شهید تکواندوکار وحید زمانی‌نیا که با حضور ۴ تیم شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، خانه ورزش محلات و هیأت تکواندو شهرستان نوشهر برگزار می‌شود، انجام شد.
 
 
بوکسورهای جوان زیر ذره‌بین کادر فنی
دومین اردوی تیم بوکس جوانان در حالی از شنبه آغاز شده که از روز نخست اردو، مسابقاتی بین ملی‌پوشان برگزار شده تا کادر فنی سطح آمادگی ملی‌پوشان را بسنجند. طبق برنامه کادر فنی 17 بوکسور از 13 استان کشور در اردو حاضر شدند و در همان روز نخست چند بازی بین بوکسورها برگزار شد تا مربیان تیم جوانان ارزیابی ابتدایی خود را از شرایط فنی بوکسورها انجام دهند. کادر فنی تیم جوانان درصدد است تمام بوکسورهای مدعی را تست کند و در اردوی نخست هم مشتزنان زیادی را زیر ذره‌بین قرار داد و این روال در اردوی قم هم ادامه خواهد داشت. تمرینات در دو نوبت صبح و عصر برگزار شده و در روز پایانی اردو هم یک مسابقه درون‌اردویی برگزار می‌شود. این اردو به مدت 14 روز ادامه دارد.  رضا مهدی‌پور (سرمربی)، مرتضی سپهوند، ایمان طیبی، مهدی ابراهیمی و محمد مهدی‌پور (مربی) کادر فنی این تیم را تشکیل می‌دهند. مهدی یعقوبلو از استان قم هم در این اردو به‌عنوان مربی در کنار کادر فنی فعالیت می‌کند. بوکسورهای جوان کشورمان خود را برای رقابت‌های جهانی که اوایل سال آینده در لهستان برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

 


Page Generated in 0.0046 sec