printlogo


کد خبر: 220653تاریخ: 1399/9/24 00:00
خبر و مصاحبه

بازوبند کاپیتانی تیم ملی جوانان بر بازوی بازیکن پیکان
تیم ملی جوانان که برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می‌شود، دیروز (یکشنبه) در دومین دیدار دوستانه خود در اصفهان به مصاف تیم سپاهان رفت.
این تیم در اولین بازی خود در برابر تیم سپاهان نوین به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافته بود که زننده گل تیم ملی جوانان در این دیدار حسین نخودکار بود اما در غیاب احمدرضا جلالی که در اردوی تیم فولاد حضور دارد در بازی دوستانه با سپاهان نوین عارف محمدعلی‌پور هافبک دفاعی تیم پیکان بازوبند کاپیتانی تیم ملی جوانان را بر بازو بست. عارف که در برهه‌ای به عنوان مدافع میانی به تیم پرسپولیس ملحق شده بود در تیم ملی نوجوانان عباس چمنیان هم کاپیتان بود.
تیم ملی جوانان بعد از پایان اردوی اصفهان به تهران بازمی‌گردد تا برای سفر به تاجیکستان و انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور آماده شود. قرار است شاگردان داود مهابادی روز یکم دی راهی شهر دوشنبه شوند. دو بازی دوستانه با تیم ملی تاجیکستان در تاریخ‌های 4 و 7 دی پیش‌بینی شده است و تیم ملی جوانان 8 دی به تهران برمی‌گردد.
 
پرهیزکار: اسفند تیم ملی فوتسال به مصاف کویت می‌رود
داود پرهیزکار، رئیس کمیته فوتسال درخصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال می‌گوید: «با وجود شرایط کرونایی پیگیر بازی‌های دوستانه برای تیم ملی قبل از جام ملت‌ها هستیم. اولین اولویت کمیته فوتسال برای بازی‌های تدارکاتی تیم‌های مطرح اروپایی است اما متأسفانه در دو فیفادی باقیمانده یعنی بهمن و اسفند تیم‌های مطرح اروپایی درگیر مسابقات خود هستند و تیم‌های صعود نکرده اروپایی به جام جهانی، انگیزه لازم برای برگزاری مسابقه‌‌ و کیفیت لازم را برای تیم ملی ندارند. توجه به این مشکلات در حال حاضر ما گزینه‌‌ای بهتر از کویت میزبان مسابقات جام ملت‌ها نداشتیم، از این رو قرار است در اسفند دو هفته قبل از بازی‌های آسیایی دو بازی دوستانه با کویت برگزار کنیم.»
او در پاسخ به این سؤال که ظاهراً برزیل درخواست بازی دوستانه‌ای به صورت رفت و برگشت با تیم ملی داشته، تأکید کرد: «تا به امروز درخواست رسمی از برزیل نداشتیم و فقط این موضوع از طرف یکی از دوستان مطرح شده و در حد یک حرف است. اگر برزیل به صورت رسمی از فدراسیون درخواست کند حتماً این موضوع را در دستور کار قرار می‌‌‌دهیم و قبل از بازی‌های جام جهانی یعنی در شش ماهه اول سال 1400 ما با این تیم دو دیدار دوستانه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌‌‌‌کنیم.»
 

Page Generated in 0.0065 sec