printlogo


کد خبر: 217969تاریخ: 1399/8/14 00:00
مصاحبه و خبر

سرمربی سابق شرطی برای ارسال نامه به فیفا ندارد
شفر تکذیب کرد: نگفتم پول ساشا را بدهید
 
وینفرد شفر نقل قول‌هایی که از او منتشر شده را تکذیب کرده است. سرمربی سابق استقلال در خصوص اینکه از قول او گفته شده تا پول ساشا شفر، پسرش پرداخت نشود حاضر به پس گرفتن شکایتش نیست این واکنش را نشان داده است: «مسئولان استقلال در تلویزیون از قول من گفته‌اند برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، باید پول پسرم پرداخت شود. این حرف بسیار من را شوکه کرد و‌ فکر می‌کنم باید برای این ادعای نادرست، سند و مدرک ارائه کنند زیرا هرگز چنین حرفی نزدم. من از وزیر ورزش، آقای سلطانی‌فر می‌خواهم این مسائل را پیگیری کند زیرا چنین اظهارات غیر واقعی به اعتبار فوتبال ایران لطمه وارد می‌کند. در باشگاه استقلال بیش از یک سال به من دروغ گفتند اما من دوباره نهایت همکاری را با آنها داشتم زیرا اهل احترام و همکاری هستم و این کار را به خاطر استقلال، دوستانم، هواداران و خاطرات خوبی که از حضور در ایران دارم، انجام دادم. من به طور مستقیم به مدیرعامل باشگاه گفتم پول قرارداد پسر من را ۶ ماه دیگر پرداخت کنید و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.» 
شفر در ادامه حرف‌هایش گفت: «واقعاً درک نمی‌کنم فایده این اظهارات نادرست چیست و چه لزومی برای آنها وجود دارد، زمانی که همه چیز به خوبی پیش می‌رود و نزدیک به پایان است و با مدیرعامل هم صحبت‌های خوبی داشتم. شاید می‌خواهند تقصیرها را گردن افراد دیگری بیندازند.» 
به این ترتیب مشخص می‌شود که شفر بعد از دریافت همه مطالباتش رضایت خواهد داد و باشگاه استقلال نیز مشکلی برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود ندارد و می‌تواند از بازیکنان جدید بهره بگیرد.
 
ادامه ترکش‌های یک جدایی
نوروزی: درکلینیک من روی بازیکنان استقلال باز است
 
دکتر امین نوروزی از استقلال جدا شده و تیم مدیریتی باشگاه هم نفرات مد نظر خودش را معرفی کرده است. با این حال همچنان ترکش‌های این جدایی ادامه دارد و نوروزی از برخی اتفاقات رخ داده عمیقاً دلخور است. نوروزی با ناراحتی از برخی تصمیم‌گیری‌ها در باشگاه استقلال می‌گوید: «من از مدیریت باشگاه استقلال دلخورم چون نتوانستند ماجرایی که در فرودگاه رخ داده بود را به خوبی مدیریت کنند. متأسفانه این ماجرا بد تمام شد و شأن پزشکان استقلال که سال‌ها برای این باشگاه زحمت کشیده بودند زیر سؤال رفت. با این حال من همچنان در خدمت بازیکنان استقلال هستم.» نوروزی با تأیید این موضوع به ایران ورزشی گفت: «بازیکنان استقلال مانند فرزندان من هستند. من آنها را دوست دارم. توقع ما این بود که خاطیان دلجویی کنند که این کار انجام نشد. با این حال در کلینیک من روی همه بازیکنان استقلال باز است و آنها هر زمان که خواستند می‌توانند به کلینیک ما مراجعه کنند. هیچ مشکلی وجود ندارد و برای خدمت‌رسانی به بازیکنان استقلال آماده‌ام. همانطور که در سال‌های گذشته اینگونه بوده این رویه ادامه خواهد داشت و من خودم را خدمت‌رسان باشگاه استقلال می‌دانم. امیدوارم که البته برای هیچ‌یک از بازیکنان مصدومیتی ایجاد نشود و آنها با تمام قدرت در فصل بیستم برای استقلال بازی کنند.»
 
یک انتقال عجیب در انتظار آبی‌ها
مسلمان، سهمیه بازیکن آزاد استقلال؟
 
با قوت گرفتن احتمال حضور محسن مسلمان در استقلال این سؤال به وجود آمده که این بازیکن که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد با توجه به پر شدن سهمیه لیگ برتری‌های استقلال چگونه به ترکیب آبی‌ها ملحق خواهد شد. پاسخ به این سؤال ساده است. چنانچه یکی از بازیکنان لیگ برتری در روزهای آتی از استقلال جدا شود و مسلمان نیز قراردادش را فسخ کرده و به عنوان بازیکن آزاد به استقلال بیاید این مشکل حل خواهد شد و مسلمان می‌تواند به استقلال ملحق شود. با توجه به احتمال جدایی حسینی، احتمالاً او جای این دروازه‌بان در استقلال حضور خواهد یافت و محمود فکری هم این خبر را تأیید کرده که باشگاه استقلال برای جذب مسلمان بی‌میل نیست.
 

Page Generated in 0.0045 sec