printlogo


کد خبر: 217967تاریخ: 1399/8/14 00:00
خبر

رفتار عجولانه مدیران عرب این بار در والیبال
قائمی نرفته کنار گذاشته شد!
 
به دلیل عملکرد ضعیف والیبالیست کشورمان، باشگاه الریان قصد دارد او را کنار بگذارد.  الرایه قطر در خبری گزارش داد که باشگاه الریان قصد دارد والیبالیست ایرانی را کنار بگذارد.
فرهاد قائمی که به تازگی راهی این تیم شده است نتوانست انتظارات را برآورده کند. در این میان البته مدیران عرب یک بار دیگر نشان دادند که نه تنها در فوتبال، بلکه در والیبال هم طاقت باخت ندارند و با اولین ناکامی، سرمربی و بازیکنان خارجی خود را اخراج می‌کنند. الرایه گزارش داد که به دلیل عملکرد ضعیف فرهاد قائمی، باشگاه الریان پیش از آغاز فصل والیبال در این کشور او را کنار گذاشته است و می‌خواهد ستاره دیگری را خریداری کند. الریان و قائمی در جام امیر قطر از رسیدن به فینال بازماندند و به همین خاطر بازیکن ایرانی قربانی این ناکامی شد.
 
پیروزی سیچوآن با دبل دبل حامد
حدادی بهترین بازیکن میدان
 
تیم بسکتبال سیچوآن با درخشش ستاره ایرانی‌اش در لیگ چین پیروز شد.در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین، صبح دیروزسیچوآن که حامد حدادی ستاره بسکتبال کشورمان را در اختیار دارد مقابل فوجیان ۹۰ بر ۸۰ به برتری رسید.
در این مسابقه حدادی ۳۴ دقیقه در ترکیب تیمش بود و در این مدت با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، دبل دبل کرد و بهترین بازیکن میدان بود. آسمانخراش ۲۱۸ سانتی‌متری بسکتبال ایران در بازی قبلی نیز آمار فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشته بود اما در این مسابقه بالاخره به پیروزی با تیم این فصلش رسید.
 
تصمیمات نهایی درباره ادامه لیگ والیبال
ادامه دور رفت از ۱۸ آبان
 
بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی ادامه لیگ برتر، دیدارهای باقیمانده دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از ۱۸ آبان‌ماه به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. نشست هماهنگی این مسابقات به ریاست میلاد تقوی دبیر فدراسیون و با حضور شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، هوشنگ عشایری رئیس هیأت والیبال استان تهران و دیگر عوامل اجرایی برگزار شد. با توجه به موج سوم بیماری کرونا در ایران و جهان و نگرانی‌های شیوع و گسترش ویروس کووید ۱۹، در این نشست بار دیگر بر رعایت دقیق و کامل پروتکل‌های اجرایی – بهداشتی مسابقات والیبال در لیگ‌های متمرکز تأکید شد. دبیر فدراسیون والیبال در خصوص مباحث مطرح شده در نشست هماهنگی لیگ متمرکز، گفت: «هماهنگی بین فدراسیون والیبال و هیأت والیبال استان تهران برای برگزاری دور رفت لیگ برتر مردان، محور اصلی این نشست بود. با توجه به شرایط فعلی کشور در خصوص شیوع کرونا، قواعد و قوانین سختگیرانه‌تری در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی وضع کردیم که متعاقباً به باشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.» میلاد تقوی ادامه داد: «نحوه برگزاری مسابقات در ۲ سالن فدراسیون والیبال و خانه والیبال تهران و نوع مدیریت داوران و ناظرها هم یکی دیگر از مواردی بود که در جلسه مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به درخواست تیم‌ها، به بحث پخش زنده مسابقات با حضور نماینده‌ای از شبکه ورزش هم رسیدگی شد.»
دبیر فدراسیون والیبال تأکید کرد: «با توجه به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، به جز عوامل بازی، هیچ فرد دیگری در سالن مسابقه حضور نخواهد داشت و به همین دلیل، بازی‌ها به صورت آنلاین پخش خواهد شد.»

Page Generated in 0.0058 sec