printlogo


کد خبر: 217955تاریخ: 1399/8/14 00:00
شانس با صیاد یار نبود
اللهیار ناکام در گلزنی

اللهیار صیادمنش رفته رفته در زوریا جا می‌افتد و به ترکیب این تیم می‌رسد. در دیدار ماقبل پایانی هفته هشتم لیگ برتر اوکراین، تیم زوریا لوهانسک که برای سومین مسابقه پیاپی اللهیار صیادمنش را روی نیمکت داشت، در استادیوم زیرکا مقابل اینهولتس رده دوازدهمی قرار گرفت. یاران صیادمنش که پس از دو تساوی متوالی در دیدار اخیرشان به برتری رسیده بودند، این بار مقابل اینهولتس در حالی به تساوی یک بر یک رسیدند که یک پنالتی هم از دست دادند. زوریا لوهانسک با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و با صعود یک پله‌ای در جدول لیگ برتر اوکراین، در جایگاه هشتم قرار گرفت.
 اللهیار صیادمنش پس از دو حضور تعویضی در دیدار هفته گذشته لیگ برتر اوکراین و یک مسابقه لیگ اروپا برابر براگای پرتغال، این بار هم مقابل اینهولتس از دقیقه ۸۰ به زمین رفت. مهاجم سابق استقلال در هفته هفتم لیگ برتر اوکراین که نخستین بازی خود با پیراهن زوریا لوهانسک را انجام داد، در حضور تعویضی‌اش توانست مقابل روخ‌لویو یکی از گل‌های برتری تیمش را به ثمر رساند که این بار موفق به انجام این کار در حضور کوتاه مدت خود برابر اینهولتس نشد. 
صیادمنش که به دنبال احیا در لیگ اوکراین است، می‌کوشد تا بازی‌های بهتری به نمایش بگذارد و اتفاقات تلخ حضور در فنرباغچه را فراموش کند.
 

Page Generated in 0.0046 sec