printlogo


کد خبر: 217954تاریخ: 1399/8/14 00:00
در انتظار فرصت بازی در اروپا
حسرت ادامه‌دار بیرانوند

علیرضا بیرانوند همچنان در حسرت بازی در اروپا باقی مانده و مشخص نیست چه زمانی فرصت به او خواهد رسید. در چارچوب بازی‌های هفته یازدهم ژوپیرلیگ بلژیک، تیم رویال آنتورپ که علیرضا بیرانوند را مثل مسابقه اخیرش جزو نفرات ذخیره داشت، در استادیوم لوتو پارک با اندرلخت رده هشتمی دیدار کرد. یاران بیرانوند که در هشت مسابقه رسمی داخلی و اروپایی هیچ شکستی نداشتند و با یک مساوی و هفت پیروزی نتایج فوق‌العاده‌ای به دست آورده بودند، امروز نتوانستند این روند را برابر اندرلخت که هدایت آن را کمپانی کاپیتان سابق منچسترسیتی برعهده دارد، ادامه بدهند.
اندرلخت پس از یک مساوی و یک برد اخیرش، در دقیقه ۷۶ بازی مقابل رویال آنتورپ با شوت تماشایی و فنی پائول موکائیرو نیجریه‌ای از پشت محوطه جریمه، دروازه ژان بوته فرانسوی را باز کرد تا به برتری یک بر صفر دست پیدا کند. رویال آنتورپ با این شکست که سومین باخت فصل آنها بود و به روند شش پیروزی اخیرشان خاتمه داد، ۲۰ امتیازی ماند و در جایگاه چهارم جدول ژوپیرلیگ بلژیک قرار گرفت و فرصت صدرنشینی را از دست داد.
علیرضا بیرانوند که در دو دیدار لیگ اروپا مقابل لودوگورتس بلغارستان و لسترسیتی انگلیس نیمکت‌نشین بود، برابر اندرلخت پس از سه هفته به فهرست تیمش در رقابت‌های ژوپیرلیگ بازگشت ولی جزو نفرات ذخیره بود.
 

Page Generated in 0.0055 sec