printlogo


کد خبر: 217926تاریخ: 1399/8/12 00:00
زمزمه جدایی سیدحسین بعد از باز شدن پنجره
حسینی میان ماندن و رفتن!
حسینی نام باشگاه نساجی را آورده است اما شاید در نهایت به سمت فولاد خوزستان برود و این تیم را برای ادامه فعالیت انتخاب کند

 
با اینکه سیدحسین حسینی نزدیک به یک ماه است کنار رشید مظاهری مشغول به تمرین است و شواهد نشان از یک رقابت جدی در لیگ بیستم می‌دهد اما احتمال دارد دروازه‌بان اول استقلال در سال‌های اخیر این باشگاه را به مقصد دیگر تیم‌های لیگ برتری ترک کند. گفته می‌شود سیدحسین در همین راستا نیز با محمود فکری صحبت‌های مختصری انجام داده و سرمربی استقلال مخالفت اولیه خود را برای جدایی اعلام کرده اما هیچ بعید نیست اصرار حسینی برای جدایی در نهایت او را به تیم دیگری ببرد.
حسینی با باشگاه استقلال یک سال دیگر قرارداد دارد و چنانچه بخواهد تیم دیگری را انتخاب کند، باید رضایت باشگاه استقلال را دریافت کند. او اکنون هیچ رضایتی از باشگاه استقلال ندارد و برای پیوستن به تیم دیگر باید به لحاظ مالی با باشگاه به توافق برسد. اینکه مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال راضی به جدایی حسینی شود یا خیر، مشخصاً به صحبت‌های دو طرف ارتباط خواهد داشت. شاید حسینی در صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه استقلال انجام می‌دهد، بتواند آنها را متقاعد کند تا از استقلال جدا شود و شاید هم درنهایت موفق به انجام این کار نشود.
اما نباید فراموش کرد فکری در روز اول که پایش را به استقلال گذاشت به مدیران باشگاه اعلام کرد که هر دو دروازه‌بان را می‌خواهد و دوست دارد هم رشید و هم حسینی را در اختیار داشته باشد تا دروازه محکمی برای استقلال پدید آورد اما اینکه حسینی چنین برنامه‌ای را قبول داشته باشد یا خیر نیز خود مسأله مهمی است. در بازی‌های تدارکاتی اخیر استقلال، محمود فکری از هر دو دروازه‌بان به تناوب در ترکیب اصلی استفاده کرده و طوری قدم برداشته که نه حسینی فکر کند فیکس است و نه مظاهری اما ظاهراً سرمربی تمایل بیشتری به مظاهری دارد و حسینی نیز پی به این برنامه برده است.
حسینی حتی در میان دوستان خود نام باشگاه نساجی را هم آورده است اما شاید وی در نهایت به سمت همان فولاد خوزستان برود و این تیم را برای ادامه فعالیت انتخاب کند. احتمالاً حسینی از استقلال خواهد خواست او را به طور قرضی به تیم فولاد خوزستان یا نساجی بدهد و جا را برای بازگشت خود به استقلال باز خواهد گذاشت.
اما باید توجه داشت که هر اتفاقی بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال رخ خواهد داد و انگار حسینی منتظر است وضعیت بازیکنان جدید با باشگاه مشخص شود و بعد از اینکه مطمئن شد مظاهری مشکلی برای بازی کردن در استقلال ندارد، این تیم را ترک کند. به زودی تکلیف پنجره نقل و انتقالاتی استقلال مشخص خواهد شد و طبق برآوردها قرار است شفر به زودی دریافت مطالبات خود را به فیفا اطلاع دهد تا استقلال هم بتواند نام بازیکنان جدید را در لیست فصل بیستم قرار دهد و از وجود آنها بهره بگیرد.
 

Page Generated in 0.0043 sec