printlogo


کد خبر: 217925تاریخ: 1399/8/12 00:00
با نوروزی و ستوده بد تا کردند
نیکبخت: نادری چپ را بیمه می‌کند

مهدیه دریابیگی   

 
با آمدن میلیچ و دیاباته و پرداخت بدهی شفر و باز شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال، سرانجام کیف استقلالی‌ها هم کوک می‌شد. چندین سال بود که در روزهای قبل از شروع لیگ آنقدر استقلال دستپاچه عمل می‌کرد که می‌توانستی پیش‌بینی کنی حال و روز این تیم حداقل در روزهای ابتدایی لیگ خوش نباشد اما برای فصل بیستم بخت با آبی‌ها یار بود و این تیم حداقل تا الان کمتر از فصول گذشته اشتباه کرده و اگرچه حرکت لاک‌پشتی داشته اما کمتر مسیر اشتباه را طی کرده است. حالا این استقلال به لحاظ اکثر کارشناسان بوی قهرمانی می‌دهد. نیکبخت‌واحدی هافبک سابق استقلال که روزهای خوشی را برای استقلال آرزو می‌کند از شرایط این تیم صحبت به میان می‌آورد.
شرایط این روزهای استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خدا را شکر که استقلال خریدهای خوبی داشت و از طرفی بازیکنانی نظیر دیاباته و میلیچ را نیز توانست حفظ کند و این تیم بالاخره یک تکانی خورد. فقط مشکل اینجا است که هنوز تکلیف مدیریت تیم مشخص نشده است.
اما اینطور که از شواهد پیدا است باید دوباره منتظر انتخاب مدیر غیرفوتبالی باشیم و اتفاقاتی که در پی آن می‌افتد!
بله، سال‌ها است که می‌گوییم این فوتبال به مدیر ورزشی نیاز دارد اما همیشه مدیر غیر ورزشی می‌آید و نتیجه‌اش را هم می‌بینیم. متأسفانه افرادی که می‌آیند دنبال تجارت خود هستند و همین نکته هم بازتاب خودش را در تیم‌هایی مثل استقلال نشان می‌دهد.
آمدن نادری به استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خیلی خوب است که استقلال برای فصل بیستم چنین بازیکنانی را در جناج چپ دارد. به نظرم با آمدن نادری جناح چپ استقلال بیمه شده است و می‌تواند مکمل بسیار خوبی برای میلیچ باشد.
علی کریمی سرانجام از تیم استقلال جدا شد! جدایی این بازیکن را چطور می‌بینید؟
بعضی از جدایی‌ها زشت است. به هرحال جدایی زشت و قشنگ داریم اما علی کریمی از مدت‌ها پیش گفته بود می‌خواهد برود و باید به فکر جایگزین برای او بودند. باید جدایی کریمی را فراموش کنیم.
خیلی‌ها می‌گویند مهدی‌پور می‌تواند جانشین خوبی برای کریمی باشد.
امیدوارم که اینطور باشد اما تا وقتی لیگ شروع نشود، نمی‌توان در این زمینه قضاوت کرد.
استقلال باید فصل بیستم را با سرمربیگری محمود فکری آغاز کند، حضور ایشان را در استقلال چطور می‌بینید؟
فکری از قدیمی‌های استقلال بوده و کادری را هم که جمع و جور کرده همه استقلالی و دلسوز هستند. کلاً یک مسأله‌ای که در لیگ بیستم من را خوشحال می‌کند، تزریق مربیان جوان به لیگ است که این مسأله را باید به فال نیک گرفت.
دین‌محمدی خیلی زود به خاطر مسائل مالی از جمع کادرفنی استقلال جدا شد! این اتفاق را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خیلی‌ها معتقدند که جدایی او در این مقطع قشنگ و پسندیده نبود!
من امیدوارم آقا سیروس برگردد، فقط همین را می‌توانم در مورد این جدایی بگویم.
کادر پزشکی استقلال از جمله دکتر نوروزی هم بعد از 25 سال از استقلال جدا شد، این جدایی از نظر شما پسندیده بود؟
به نظرم در حق دکتر نوروزی و دکتر ستوده بی‌مهری کردند و با آنها بد تا کردند. امیدوارم نظر دکتر عوض شود و به تیم خودش برگردد.
اما دکتر نوروزی معتقد است که در استقلال بازیکن سالاری است!
نه اینطور نیست اما نوروزی یار دوازدهم استقلال است و تیم استقلال به این یار نیاز دارد.
شما چندین نوبت به تمرینات استقلال رفتید، فضا را در این تیم چطور دیدید؟
الان زود است در این باره صحبت کنیم. باید چند بازی اول را ببینیم تا در این خصوص حرف بزنیم.

Page Generated in 0.0055 sec