printlogo


کد خبر: 217918تاریخ: 1399/8/12 00:00
شروع پر خبر اردوی وزنه‌برداران
از غیبت کیانوش تا تست مثبت قشقایی

ایران ورزشی- تست کرونای حافظ قشقایی ملی‌پوش سبک وزن و نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان در رقابت‌های جهانی 2019 پاتایا قبل از حضور در اردو مثبت اعلام شد.
تیم ملی وزنه‌برداری قرار بود با دعوت از ۱۲ وزنه‌بردار اردوی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ آغاز کند اما مثل قبل کیانوش رستمی از حضور در اردوی گروهی انصراف و ترجیح داد که انفرادی تمریناتش را برای حضور در مسابقات آسیایی 2021 تاشکند ازبکستان (گزینشی طلایی المپیک) دنبال کند. سهراب مرادی هم اگرچه در مراسم معارفه و شروع اردو حاضر شد و حتی تست کرونا داد، فعلاً با برنامه خود تمریناتش را ادامه می‌دهد اما قطعاً بدترین اتفاق ممکن برای کادرفنی خبر تست مثبت حافظ قشقایی، ملی‌پوش سبک وزن و پرامید تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان قبل از حضور در جمع اردونشینان است. تست کرونای قشقایی که در دوره قرنطینه تمریناتش را در زادگاهش کرمانشاه دنبال می‌کرد، مثبت شده و نمی‌تواند تا بهبودی کامل به ملی‌پوشان ملحق شود. با این حساب حسین سلطانی، صالح چراغی، محمد زارعی، ایوب موسوی، علی هاشمی، کیا قدمی، علی داودی، علی میری، سهراب مرادی و رسول معتمدی نفرات حاضر در اردو هستند.
سهراب مرادی قهرمان المپیک و رکورددار دسته 96 کیلوگرم وزنه‌برداری جهان به واسطه اینکه هنوز به صورت صدرصد در شرایط آرمانی قرار ندارد آرام آرام دست به وزنه شد و با احتیاط کامل استارت زد.

Page Generated in 0.0050 sec