printlogo


کد خبر: 217912تاریخ: 1399/8/12 00:00
شیوع گسترده کرونا در آستانه لیگ بسکتبال
8 کرونایی در اردوی اکسون

چالش‌های پیش روی بسکتبال برای آغاز لیگ برتر در حالی روز به روز بیشتر می‌شود که تنها سه روز به آغاز این رقابت‌ها باقی مانده است.
پس از مثبت شدن آزمایش مهدی کامرانی از مهرام و احتمال ابتلای بازیکنان تیم‌هایی که کامرانی با مهرام در مقابل آنها بازی کرده بود، خبر رسید که کرونا به طور گسترده به اردوی تیم اکسون تهران زده و بازیکنان این تیم را درگیر کرده است. در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر بسکتبال، ۶ بازیکن و ۲ عضو کادر فنی تیم بسکتبال اکسون تهران تست کرونایشان مثبت شد و به قرنطینه رفتند. این بازیکنان پنجشنبه تست داده بودند و شنبه شب مشخص شد که مبتلا شده‌اند.
این اتفاق در حالی افتاده که اکسونی‌ها در آخرین دیدار تدارکاتی‌شان طی روزهای گذشته به مصاف تیم شیمیدر تهران رفتند. رقابتی که هیچ بعید نیست باعث ابتلای چند بازیکن و مربی تیم شیمیدر هم شده باشد و طی روزهای آینده خبر ابتلای نفرات این تیم به ویروس کرونا هم منتشر شود.
با وجود آمدن این شرایط در فاصله بسیار اندک تا آغاز لیگ برتر بسکتبال ممکن است این رقابت‌ها را هم مانند والیبال در همان هفته‌های اول دچار موانعی کند که در ادامه باعث تغییر برنامه و یا حتی تعطیلی رقابت‌ها شود. در این میان همچنان تصمیمی درباره تعطیلی تهران گرفته نشده،  که این مسأله هم می‌تواند این رقابت‌ها را دستخوش تغییر کند.
 

Page Generated in 0.0051 sec