printlogo


کد خبر: 217907تاریخ: 1399/8/12 00:00
منشا: گل‌گهر این فصل آسیایی می‌شود
فقط پرسپولیس نه به همه گل می‌زنم

ناصرقراگزلو     

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای سابق پرسپولیس در بازی دوستانه تیم گل‌گهر مقابل پرسپولیس موفق شد دو گل به تیم سابقش بزند تا پرسپولیس با پیروزی خفیف موفق به پیروزی مقابل منشا و یارانش شود. به بهانه این گلزنی و شرایط این فصل پرسپولیس و همچنین تیم گل‌گهر گفت و گویی با گادوین منشا مهاجم تیم سیرجانی قبل از تمرین روز گذشته داشتیم.
 
گادوین از بازی دوستانه و پرگل‌تان با پرسپولیس حرف بزن. دیداری پرگل که نتیجه را سه بر دو مقابل پرسپولیس واگذار کردید.
    بازی خیلی خوبی بود و به نظرم کادر فنی و بازیکنان دو تیم محک خیلی خوبی خوردند و بازی هم پرگل از آب درآمد.
از دو گلی که به پرسپولیس زدی و احساس گلزنی‌ات مقابل تیم سابقت صحبت کن.
    از زمانی که از پرسپولیس جدا شده بودم مقابل این تیم موفق به گلزنی نشده بودم تا اینکه در بازی دوستانه دو گل به پرسپولیس زدم. من یک مهاجم هستم و وظیفه‌ام هم گلزنی است. به همین دلیل نه تنها پرسپولیس، بلکه دنبال گلزنی مقابل همه تیم‌های لیگ برتری هستم تا اول به تیمم و بعد به خودم بیشترین کمک را کرده باشم.
بعد از گلزنی مقابل تیم سابقت، شادی گل خاصی هم داشتی چون به هر حال دو گل مقابل قهرمان چهار دوره متوالی لیگ ولو اینکه بازی هم دوستانه باشد به ثمر رسانده بودی؟
    نه شادی خاصی بعد از گل نداشتم چون به هر حال بازی هم دوستانه بود.
پرسپولیس تیم سابقت را بعد از جدایی بیرانوند، نادری و شجاع به لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردی و فکر می‌کنی آنها باز هم قدرت سابق را دارند؟
    به نظرم پرسپولیس باز هم تیم خوب و قوی برای لیگ برتر بیستم دارد. از همین رو آنها هنوز هم تیمی خوب و قوی هستند و من خیلی امیدوارم آنها قهرمان شوند.
گل‌گهر فصل قبل به سختی در لیگ برتر ماند اما امسال با خریدها و کادر فنی خوبی که دارید فکر می‌کنی بتوانید تک‌رقمی شده یا حتی سهمیه آسیا را کسب کنید؟
    بله، واقعاً نسبت به فصل قبل تیم‌مان خیلی خیلی بهتر شده و من خیلی امیدوارم تیم‌مان بتواند رتبه بالایی را کسب کند. به همین دلیل و با توجه به پتانسیل قوی که در تیم‌مان می‌بینم من حتی امیدوارم بتوانیم سهمیه آسیا را هم با گل‌گهر کسب کنیم.
در هفته اول هم باید با تیم سپاهانی بازی کنید که سرمربی فعلی‌تان فصل قبل مربی‌اش بوده. در خصوص این بازی و رویارویی جالب‌تان که بدون شک حساسیت‌های زیادی هم به دنبال خواهد داشت، چه صحبتی داری؟
    خیلی خوب تمرین کردیم و برای بازی با سپاهان هم شرایط خیلی خوبی داریم. سپاهان هم تیم خیلی خوب و پرمهره‌ای است اما ما فقط به دنبال برد و پیروزی در هفته اول هستیم چون می‌خواهیم استارت بازی‌هایمان با برد همراه باشد. شناخت خوب مربی‌مان هم همانطور که گفتید حتماً خیلی به ما کمک خواهد کرد تا با شناخت خیلی دقیق و آنالیز عالی به مصاف سپاهان برویم و ان‌شاءالله ۳ امتیاز را کسب کنیم.
در خصوص کرونا و سایه سنگین این ویروس منحوس که حتی احتمالش می‌رود شروع لیگ را به تأخیر بیندازد چه نظری داری؟
    امیدوارم کرونا هر چه زودتر از بین برود اما در مورد تعطیلی و سایر موارد من نمی‌توانم نظری بدهم چون فقط یک بازیکن هستم و مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون هستند که در این رابطه تصمیم می‌گیرند.

Page Generated in 0.0054 sec