printlogo


کد خبر: 217906تاریخ: 1399/8/12 00:00
می‌ودر: صددرصد مطمئن باشید دیگر مبارزه نمی‌کنم

از زمان بازنشستگی‌‌اش از بوکس حرفه‌ای با ثبت رکورد بی‌نظیر 50 برد متوالی در 50 مبارزه، «فلوید می‌ودر جونیور» تمرکز خود را روی شناسایی، معرفی و راهنمایی نسل جدیدی از بوکسورها قرار داده است. با وجود اینکه هنوز هم شدیداً درگیر این ورزش است و به صورت روزمره با آن سر و کار دارد، می‌ودر می‌گوید که دیگر هیچ چیز او را برای بازگشت به رینگ بوکس وسوسه نمی‌کند.
قهرمان سابق بوکس سبک وزن دنیا به سایت CNN گفت: «در حال حاضر مشغول انجام یکسری کارهای نمایشی هستم. صددرصد مطمئن هستم که دیگر برابر هیچ بوکسوری قرار نخواهم گرفت و مبارزه نخواهم کرد. پس این موضوع دیگر توجهم را جلب نمی‌کند. در حال حاضر تنها چیزی که برای من خیلی مهم است، بحث شناسایی و پرورش استعدادهای جدید است. پول دیگر مرا مجبور به مبارزه نخواهد کرد. من خودم در حال کسب درآمد هستم و سلامتی‌ام بیشتر از پول برایم اهمیت دارد. تا زمانی که دارم مبارزات نمایشی انجام می‌دهم و با MMA‌کارها مبارزه می‌کنم، به رینگ بوکس برنمی‌گردم، مطلقاً.»
نشریه فوربز درآمد مبارزه می‌ودر به عنوان یکی از بزرگترین ورزشکاران تاریخ با کانر مک‌گرگور (قهرمان UFC) در لاس‌وگاس در سال 2017 را 550 میلیون دلار تخمین زده است که سهم می‌ودر از آن مبارزه به عنوان مبارز و تبلیغ‌کننده مبارزه، مجموعاً 275 میلیون دلار اعلام شده. بیرون از رینگ بوکس هم زندگی می‌ودر حواشی و جنجال‌هایی داشته است از جمله دستگیری‌اش در ماه سپتامبر 2010 به اتهام مشت زدن به یوسی هریس، مادر سه فرزندش در خانه‌اش در لاس‌وگاس، جایی که او با دو پسر جوان و یک دخترش زندگی‌ می‌کند. می‌ودر مجرم و به 14 ماه حبس محکوم شد هرچند بعداً مجازات مشمول تخفیف شد و به سه ماه کاهش پیدا کرد که دو ماه آن را پشت میله‌ها سپری کرد.
 
جو واقعی
می‌ودر در آستانه مبارزه با یکی از مبارزانش به اسم «جروونت دیویس» ملقب به تانک که رکورد 23 پیروزی بدون شکست دارد، در این باره هم حرف زد. در حالی که اکثر رویداد‌های ورزشی جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شوند، مبارزه آخر این هفته از استادیوم موهگان سان آره‌نا در کانکتیکات که قرار بود بدون حضور تماشاگر برگزار شود، به سالن آلامودوم تگزاس منتقل شد، جایی که انتظار می‌رود حدود 10 هزار تماشاگر حاضر باشند. مسابقات فصل گذشته NBA با پروژه حباب قرنطینه در ویزنی ورلد به خاطر برگزاری موفقش و معیارهای امنیتی و بهداشتی قوی آن که سبب شد تنها دو مورد ابتلا به کرونا در آن گزارش شود، مورد تحسین و تمجید خیلی‌ها قرار گرفت اما می‌ودر می‌گوید که یکی از مهم‌ترین عناصر تأثیرگذار روی ورزشی در بالاترین سطح آن گم بود. او ادامه داد: «من خوشحالم که این مبارزه را توانستیم به سن‌آنتونیو منتقل کنیم، جایی که می‌توانیم تماشاگران را هم داشته باشیم. مبارزه بوکس با حضور تماشاگران جوی واقعی پیدا می‌کند چون وقتی یک مبارزه بوکس را بدون حضور تماشاگران می‌بینم احساس می‌کنم که دارم یک مبارزه تمرینی را در باشگاه بوکس می‌بینم. وقتی تماشاگران هستند، کلاً نتیجه بازی هم ممکن است تغییر ‌کند. بسکتبال هم از این قاعده مستثنی نیست. به لیکرز بابت قهرمانی‌اش تبریک می‌گویم اما راستش را بخواهید این مسابقات برای من مثل بازی‌های تمرینی بود. من دوست دارم که هواداران در ورزشگاه‌ها باشند چون جو مسابقه بهتر می‌شود و آنها می‌توانند روی روند مبارزه هم تأثیر بگذارند. تماشاگران، ... اگر مسابقه در یک سالن بسکتبال باشد همانطور که ما مبارزات بوکس‌مان را در سالن‌ها برگزار می‌کنیم با حضور هواداران خیلی متفاوت است چون تماشاگران می‌توانند با تشویق‌های‌شان اوضاع را تغییر دهند و به همین دلیل بهتر است که آنها حضور داشته باشند. البته در حضور تماشاگران شما به عنوان یک ورزشکار سرشناس روی رینگ باید فشار بیشتری را هم تحمل کنید.»
 
 

Page Generated in 0.0065 sec