printlogo


کد خبر: 217883تاریخ: 1399/8/12 00:00
ابراهیمی: جای هواداران فولاد خالی است
اتفاق ذوب‌آهن هر 20 سال یک‌بار می‌افتد

جعفر برزگر    @jafar_barzegar_yari

در فصل نوزدهم آنقدر بازی‌های خوبی برای تیم نفت مسجدسلیمان به نمایش گذاشت که در پایان لیگ پیشنهادهای زیادی دریافت کرد. اگرچه او امروز پیراهن فولاد خوزستان را به تن دارد، اما پیش از آن با تیم ذوب‌آهن قرارداد امضا کرد که در تصمیمی عجیب از سوی باشگاه اصفهانی و البته رحمان رضایی، این بازیکن قراردادش را فسخ کرد. البته حسین ابراهیمی به اندازه کافی تجربه دارد که دیگر به آن اتفاقات فکر نکند. حالا بر اساس قرعه مسابقات او باید در هفته اول مقابل همین تیم قرار بگیرد. او که پیش از این هم سابقه پوشیدن پیراهن فولاد را داشت بسیار به آینده این تیم در لیگ بیستم امیدوار است. حسین ابراهیمی که زندگی حرفه‌ای فوتبال را خوب می‌داند در فصل پیش رو می‌تواند عصای دست جواد نکونام باشد.
 
چند روزی به آغاز رقابت‌های لیگ بیستم مانده است. شرایط فولاد را چطور ارزیابی می‌کنید؟
 تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده شروع مسابقات هستیم که امیدوارم به تعویق نیفتد. من هم در شرایط خوبی قرار دارم. خوشبختانه تمرینات و اردوها طبق برنامه و با امکانات بسیار مناسب انجام شد. از آنجا که نفرات اصلی تیم فصل قبل حفظ و بازیکنان جدید هم خیلی زود با بقیه هماهنگ شدند، شخصاً به آینده تیم بسیار امیدوارم. در مورد خودم نمی‌گویم اما بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند از نفرات خوب تیم‌های‌شان بوده‌اند.
در هفته اول هم باید با ذوب‌آهن بازی کنید؛ همان تیمی که حدود دو ماه پیش با آنها قرارداد امضا کردی، اما پس از چند ساعت آن را فسخ کردی. به نظر می‌رسد به‌خاطر همان اتفاقات انگیزه زیادی برای آن بازی داری؟
 اگر هفته اول بازی نمی‌کردیم به هر حال باید تا نیم‌فصل این اتفاق می‌افتاد، اما حالا چون به قول شما به هفته اول افتاده کمی حساس شده است. اما واقعاً به ذوب‌آهن و مسأله‌ای که پیش آمد فکر نمی‌کنم چون این نوع اتفاقات هر 20 سال یک‌بار آن هم برای باشگاهی با این قدمت رخ می‌دهد. 13، 14 سال است که در لیگ بازی می‌کنم ولی تا حالا این اتفاقات برای من رخ نداده بود. در فوتبال همیشه بازیکن و سرمربی در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنند و اگر توافق حاصل شد، بازیکن به باشگاه می‌رود تا در خصوص مسائل مالی صحبت کنند. تعیین مبلغ قرارداد در حوزه اختیارات سرمربی نیست. به هر حال من آن موضوع را فراموش کردم و چیز خاصی نبوده و حالا خودشان می‌دانند و خدای خودشان. از روزی هم که پیراهن فولاد را دوباره به تن کردم همه انرژی و تمرکزم را روی این تیم گذاشتم.
پس از قرعه‌کشی مسابقات بعضی‌ها آن را برای تیم‌شان اتفاق خوبی دانستند و برخی هم حساسیتی روی آن موضوع نداشتند.
 به نظر من هم قرعه مسابقات نباید خیلی اهمیت داشته باشد چون در هر صورت باید با تمام تیم‌ها بازی کنیم؛ حالا با یک تیم زودتر با یک تیم هم دیرتر. به نظرم زیاد فرقی نمی‌کند و ما در هر بازی برای سه امتیاز به زمین می‌رویم و نگاهی به نام تیم حریف نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم تا به امید خدا نتایج بسیار خوبی را به دست آوریم. شاید بعضی تیم‌ها که هنوز آماده بازی‌ها نشده‌اند دوست نداشته باشند با تیم‌های قدرتمند روبه‌رو شوند اما برای ما هیچ فرقی ندارد.
فولاد فصل گذشته سهمیه آسیایی را کسب کرد و امسال باید در مرحله پلی‌آف آن حاضر شود.
 طبیعتاً بازی پلی‌آف آسیا برای ما اهمیت زیادی دارد که باید همه توان‌مان را به‌کار بگیریم تا ضمن پیروزی در این بازی به مرحله گروهی راه پیدا کنیم و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان باشیم.
متأسفانه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا باز هم مسابقات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
 یکی از لذت‌های اصلی فوتبال تماشاگران و هواداران تیم هستند که جای خالی آنها در هفته‌های پایانی فصل قبل به‌خوبی احساس شد. در واقع بازی بدون آنها لذت زیادی ندارد، بخصوص تیمی مثل فولاد که هواداران بسیاری دارد از این مسأله متضرر می‌شود و جای خالی این عزیران کاملاً احساس می‌شود، اما چاره‌ای نیست چون در حال حاضر تمام دنیا درگیر ویروس کرونا شده و برای حفظ سلامتی خودمان و دیگران باید تمام مسائل بهداشتی را رعایت کنیم. امیدوارم این بیماری هرچه زودتر ریشه‌کن شده و مردم به زندگی عادی‌شان برگردند.
 

Page Generated in 0.0054 sec