printlogo


کد خبر: 217881تاریخ: 1399/8/12 00:00
خبر

قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال زنان انجام شد
شروع مسابقات از ۷ آذر در دو گروه
 
مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال زنان در حالی انجام شد که مسابقات در دو گروه انجام می‌شود و تیم‌های شهرداری بم و وچان کردستان در هفته نخست رقابت‌ها کار راحتی خواهند داشت. جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال زنان (لیگ کوثر) بعدازظهر دیروز (یکشنبه) با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده و لیلا صوفی‌زاده نایب‌رئیس زنان فدراسیون در محل سازمان لیگ برگزار شد. گلاره ناظمی مسئول زنان کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در این جلسه گفت: «مسابقات به‌صورت مجتمع برگزار نمی‌شود، بلکه به سمت حرفه‌ای شدن گام برمی‌داریم، حتی اگر تعداد تیم‌ها کم شود. مسابقات در دو گروه شش‌تیمی برگزار می‌شود و دو تیم از هر گروه به مرحله نهایی راه می‌یابند، ضمن اینکه مسابقات بعدازظهر برگزار خواهند شد.» در این جلسه همچنین به استانداردسازی و حرفه‌ای شدن برای حضور یک نماینده از زنان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تأکید شد، ضمن اینکه تیم‌ها تا 27 آبان‌ماه باید مدارک‌شان را ارائه دهند. بر اساس قرعه‌کشی تیم‌های شهرداری بم، سپاهان اصفهان، نماینده البرز، ذوب‌آهن اصفهان، همیاری آذربایجان‌غربی و نماینده خوزستان در گروه یک و تیم‌های وچان کردستان، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام، ملوان بندرانزلی، زاگرس شیراز و نماینده بوشهر در گروه دو قرار گرفتند.
 برنامه هفته نخست مسابقات به شرح زیر است:
گروه اول
ذوب‌آهن اصفهان - نماینده البرز
نماینده خوزستان - سپاهان اصفهان
همیاری آذربایجان‌غربی - شهرداری بم
 گروه دوم
نماینده بوشهر - ملوان بندرانزلی
پالایش گاز ایلام - وچان کردستان
زاگرس شیراز - شهرداری سیرجان
 مسابقات لیگ برتر فوتبال از 7 آذرماه آغاز خواهد شد.
 
هافبک شاهین به ذوب‌آهن پیوست
 
دانیال مومنی، هافبک-مهاجم فصل گذشته شاهین بوشهر با عقد قراردادی دوساله به تیم ذوب‌آهن اصفهان پیوست. این بازیکن 22ساله سابقه حضور در تیم ملی کشورمان در رده‌های مختلف و همراهی تیم‌های فولاد خوزستان و شاهین بوشهر را در کارنامه خود دارد.
 
نوری با ماشین‌سازی فسخ کرد
 
میلاد نوری، هافبک تأثیرگذار ماشین‌سازی که دو فصل با این باشگاه قرارداد داشت، به‌دلیل عدم تفاهم در ادامه همکاری قرارداد خود را برای فصل دوم  با باشگاه ماشین‌سازی تبریز فسخ کرد. این بازیکن باتجربه که سابقه بازی در تیم ملی و در الزورای عراق را دارد، از بازیکنان تأثیرگذار باشگاه ماشین‌سازی در نیم‌فصل دوم بود که نقش بسزایی در نتیجه‌گیری و ماندگاری این تیم در مسابقات ایفا کرد. نوری هم‌اکنون پیشنهاداتی از برخی تیم‌های لیگ برتری در اختیار دارد. با خروج میلاد نوری از فهرست بازیکنان ماشین‌سازی، این تیم فقط شش نفر از بازیکنان دارای قرارداد سال گذشته خود را در اختیار دارد و چنانچه پنجره نقل‌و‌انتقالات آنها تا قبل از شروع مسابقات باز نشود به‌طور قطع نمی‌توانند وارد بازی‌های لیگ شوند.

Page Generated in 0.0070 sec