printlogo


کد خبر: 217878تاریخ: 1399/8/12 00:00
آنچلوتی: می‌خواهم در اورتون بیشتر از رئال و میلان بمانم

 
کارلو آنچلوتی می‌گوید که دوست دارد دوران مربیگری‌اش در اورتون طولانی‌تر از دوران حضورش در همه باشگاه‌هایی باشد که تاکنون هدایت‌شان را برعهده داشته به استثنای میلانی که مهم‌ترین افتخاراتش را با آن کسب کرد. 
آنچلوتی در کارنامه مربیگری پرافتخارش، هدایت تعدادی از بزرگترین تیم‌های اروپایی از جمله رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و یوونتوس را برعهده داشته است اما در هیچ‌یک از آنها او بیش از دو سال نماند. تنها تیمی که او در آن بیش از دو سال مربیگری کرده، میلان است که در فاصله سال‌های 2001 تا 2009 هدایت روسونری را برعهده داشت. 
در آن بازه 8 ساله او سه بار تیمش را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند که دو بار آن با قهرمانی قرمز و مشکی‌پوشان شهر میلان همراه بود.
ماه آینده دقیقاً یک سال از زمانی که کارلو آنچلوتی پس از اخراجش از ناپولی هدایت اورتون را برعهده گرفت می‌گذرد و در این یک سال مرد ایتالیایی توانسته آبی‌پوشان گودیسون پارک را از تیمی که کاندیدای سقوط بود به صدر جدول برساند. به همین دلیل او تصور می‌کند روزهای خوشی در این تیم در انتظارش خواهد بود و دوست دارد تجربه کاری طولانی‌مدتی در این تیم داشته باشد.
آنچلوتی گفت: «هر باشگاهی هدف خاص خودش را دارد. در رئال مادرید هدف قهرمانی بود و اینجا هدف داشتن یک تیم رقابت‌کننده در لیگ برتر و کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی است که کمی فرق دارد. البته خب ما هم دوست داریم قهرمان شویم و فکر می‌کنم که قهرمان هم خواهیم شد اما این کار زمان می‌برد، یک کم بیشتر از سایر تیم‌های بزرگی که هدایت‌شان کردم زمان می‌برد. 
با این حال واقعیت این است که من از کار کردن در اورتون احساس خوبی دارم. دوست دارم دو سه سال دیگر هم اینجا بمانم و نسبت به مدت زمان معمول کاری‌ام در تیم‌های قبلی‌ام در اورتون بمانم. دوست دارم بیشتر بمانم چون پروژه این تیم هم متفاوت است. پروژه این تیم کاملاً مشخص و جاه‌طلبانه است و من این موضوع را از همان اولین ملاقاتم با مالکان باشگاه متوجه شدم. 
به همین دلیل هم حاضر شدم با این تیم قرارداد ببندم. الان هم از حضور در این تیم بسیار راضی هستم. جایی که کار و زندگی می‌کنم را دوست دارم. قبلاً هم گفته بودم که اورتون یک باشگاه خانوادگی است و من هم دوست دارم در یک باشگاه خانوادگی کار کنم.»
شکست‌ناپذیری اورتون در این فصل لیگ برتر یکشنبه هفته پیش مقابل ساوتهمپتون به پایان رسید و علاوه بر آن آنها برای بازی بعدی‌شان مقابل نیوکاسل چهار مهره کلیدی‌ خود مانند خامس رودریگس، ریچارلیسون، سیموس کولمن و لوکاس دینیه را از دست دادند. 
در میان آنها دینیه به دلیل گرفتن کارت قرمز در بازی مقابل ساوتهمپتون محروم شده است و با اینکه محرومیت او از سه جلسه به یک جلسه کاهش پیدا کرد، آنچلوتی هنوز خشمگین است. او اما گفت که بعد از باخت به ساوتهمپتون بر سر بازیکنانش داد و فریاد نکرده است.
کارلتو ادامه داد: «باید اعتراف کنم که از عملکردمان راضی نبودم اما نمی‌توانستم هم فراموش کنم که این تیم از آغاز فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. به همین دلیل دوست دارم هرچه زودتر تیمم را در شرایط قبلی‌اش ببینم. هدف ما برای این فصل کاملاً مشخص است؛ حضور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده. مهم نیست که ما یک بازی را هم باختیم. راستش آماده کردن تیم برای بازی در لیگ و اروپا سخت است اما من ترجیح می‌دهم که فصل بعد این دردسر را داشته باشم.»
 

Page Generated in 0.0059 sec