printlogo


کد خبر: 217873تاریخ: 1399/8/11 00:00
سایپا - پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی

 
ورزشگاه دستگردی تهران برای نخستین‌بار میزبان بازی پرسپولیس خواهد بود. پرسپولیس در 19 دوره قبلی لیگ برتر هرگز در این ورزشگاه به میدان نرفته، ولی قرار است در هفته اول لیگ بیستم در این ورزشگاه میهمان سایپا باشد. سایپا فصل گذشته در ورزشگاه شهدای شهر قدس پذیرای حریفان خود بود، ولی مسئولان این تیم تصمیم گرفتند برای فصل جدید در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف رقبای خود بروند.
چند روز پیش خبری منتشر شد که با توجه به آماده نشدن چمن ورزشگاه دستگردی احتمال دارد دیدار پرسپولیس مقابل سایپا در تاریخ 16 آبان در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما اکنون خبر رسیده است که مسئولین ورزشگاه آن را آماده کرده‌اند.
معاون ورزشی و عضو هیأت مدیره باشگاه سایپا هم در این باره گفت: «با شرایط خیلی خوبی که زمین ورزشگاه دستگردی دارد همه چیز برای میزبانی از پرسپولیس آماده است. با توجه به اینکه قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر باشد فکر نمی‌کنم دیگر مشکلی برای میزبانی ما از پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی وجود داشته باشد.»
رحیمی درباره وضعیت سایپا هم گفت: «بودجه باشگاه سایپا در هر فصل شاید به اندازه 4 بازیکن تیم‌های بالای جدول باشد. بر اساس بودجه‌ محدودی که داشتیم تیم را بستیم، هرچند سعی کردیم 80 درصد تیم فصل گذشته را حفظ کنیم. بازیکنان جوانی هم مجدداً به تیم اضافه شده‌‌اند و همانطور که سازمان لیگ هم اعلام کرده بود سایپا جوان‌ترین تیم لیگ برتر است و فکر کنم میانگین سنی تیم‌مان 24 سال باشد. با شرایطی که داریم طبیعی است که رقابت با تیم‌های مدعی و بالای جدول بسیار سخت است و تلاش می‌کنیم در جایگاه مناسب و یک رقمی قرار بگیریم.»
 

Page Generated in 0.0068 sec