printlogo


کد خبر: 217857تاریخ: 1399/8/11 00:00
مصاحبه و خبر

سلطانی‌فردر نشست اعضای هیأت رئیسه فدراسیون: 
گلف آینده خوبی دارد
 
وزیر ورزش و جوانان گفت: «گلف یکی از پردرآمدترین رشته‌ها و ورزشکاران حرفه‌ای آن هم از درآمدزاترین‌ها هستند که این مهم نشان‌دهنده جذابیت رشته گلف برای جذب اسپانسرها با هدف سرمایه‌گذاری روی این رشته است.»
مسعود سلطانی‌فر در نشست اعضای هیأت رئیسه فدراسیون گلف و در آستانه میلاد با سعادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) با تبریک فرا رسیدن این ایام مبارک در خصوص عملکرد این فدراسیون گفت: «فعالیت‌هایی که در دو سال گذشته در ورزش گلف به همت رئیس و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون صورت گرفته جای تقدیر دارد و آینده خوبی را برای این رشته در ایران پیش‌بینی می‌کنم.»
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه زیرساخت مناسب برای توسعه این رشته وجود دارد، ادامه داد: «گلف به دلیل عدم درگیری فیزیکی و فعالیت بدنی سنگین محدودیت سنی ندارد و می‌تواند علاوه بر اینکه درحوزه همگانی و قهرمانی مورد توجه قرار بگیرد بلکه به عنوان بخش تفریحی، زمینه‌ساز نشاط جامعه شود.»
سلطانی‌فر در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری در جهان روی رشته گلف، گفت: «این رشته ورزشی یکی از پردرآمدترین رشته‌ها و ورزشکاران حرفه‌ای آن هم از درآمدزاترین‌ها هستند که این مهم نشان‌دهنده جذابیت رشته گلف برای جذب اسپانسرها با هدف سرمایه‌گذاری روی این رشته است.»
 
لغو لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده در رامسر
 
برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده در رامسر لغو شد. مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده قرار بود به میزبانی رامسر برگزار شود اما این رقابت‌ها لغو شد.
این مسابقات قرار بود چهارشنبه هفته جاری به مدت سه روز در رامسر برگزار شود که به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا لغو شد. گفته می‌شود ستاد مقابله با کرونا در ورزش این مسابقات را تعطیل کرده است.
 
برگزاری وبینار مسئولان،قهرمانان و مربیان ووشو 
 
دومین وبینار فدراسیون ووشو با رویکردهاى برنامه‌ریزى تمرین، اصول تغذیه و نحوه تمرین ورزشکاران در زمان شیوع کرونا  برگزار شد.
 حسین اوجاقی نایب رئیس و مدیرفنی تیم‌های ملی، زهرا ناطقی نایب رئیس امور زنان و مجید ملکی مدیرتیم‌های ملی به همراه 80 ورزشکارِ قهرمان جهان و آسیا و مربیان رده‎های مختلف سنی در این دوره مجازی حضور داشتند.
در این دوره پیرامون مسائل مختلف تمرینی، اصول تغذیه و نکاتی که ورزشکاران و مربیان باید در دوران کرونا مدنظر قرار بدهند، گفت‌‎وگو و تبادل نظر صورت گرفت.
همچنین در این نشست قرار شد تمامی ورزشکاران به صورت هفتگی از تمرینات خود فیلم‎ها و تصاویری را برای مربیان تیم‎های ملی ارسال کنند تا مربیان از وضعیت این نفرات اطلاعات جامع‎تری در اختیار داشته باشند. ضمن اینکه در وبینار فوق تأکید ویژه‎ای به رعایت پروتکل‎های بهداشتی و چگونگی تمرین در مقطع کنونی شد.
جمعی از مربیان و ورزشکاران حاضر در این دوره آنلاین نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را نسبت به مسائل مطرح شده بیان کردند.
 

Page Generated in 0.0064 sec