printlogo


کد خبر: 217837تاریخ: 1399/8/11 00:00
بعد از عقد قرارداد دوساله با پرسپولیس
شریفی: با پیشنهاد آقایحیی روی هوا بودم

 
 
محمد شریفی هافبک 20 ساله سابق سایپا و عضو تیم جوانان ایران که مدتی است با پرسپولیس تمرین می کند دیروز با قراردادی دو ساله رسماً پرسپولیسی شد و در فهرست زیر 23 سال این تیم جای گرفت.شریفی از 16 سالگی با پیراهن استقلال خوزستان حضور در لیگ برتر را تجربه کرده و اولین بار در آذر ماه سال 95 به میدان رفته تا جوانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر شود.
شریفی که خودش گفته جوان ترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیاست و 50 بازی در لیگ برتر انجام داده در اولین مصاحبه‌اش بعد از عقد قرارداد گفته: «روزی که از طرف آقای گل محمدی با من تماس گرفتند تا به پرسپولیس بیایم واقعاً روی هوا بودم. نمی‌دانید که چه لحظات شیرینی داشتم. منتظر روزهای خوب با پرسپولیس هستم و می‌خواهم اینجا زیر نظر کادر فنی و همراه با سایر بازیکنان به موفقیت‌های بیشتر برسم.»
او درباره پیش‌بینی‌اش از آینده گفت: «به هر حال تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته باید اهداف بزرگتر از این هم داشته باشد. پرسپولیس بهترین تیم آسیاست و مطمئناً ما به دنبال پنجمین قهرمانی متوالی خواهیم بود تا یک افتخار بزرگ را تکرار کنیم. فکر می‌کنم خودم در فینال لیگ قهرمانان غایب باشم اما مطمئنم این پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود و دل هواداران را شاد کند.»

Page Generated in 0.0056 sec