printlogo


کد خبر: 217833تاریخ: 1399/8/11 00:00
شروع به کار رسمی سمیعی و شکوری
دعوت به همدلی، حمایت از کادر فنی، تأکید روی همکاری با کارگزار

 
بعد از انتصاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که عصر پنجشنبه رسمی شد، سیزدهمین مدیرعامل این باشگاه طی دهه اخیر دیروز صبح با مراسم معارفه رسماً کارش را آغاز کرد.
در واقع این مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید باشگاه پرسپولیس بود که مهدی رسول‌پناه هم در آن حضور داشت و سکان را به دست مدیر سابق حراست وزارت ورزش سپرد.
در این جلسه که افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس هم حضور داشت ابراهیم شکوری هم به عنوان معاون اجرایی باشگاه معرفی شد و کارش را آغاز کرد.
بعد از این جلسه سمیعی در مصاحبه با خبرنگاران تأکید کرد پیش از این به برنامه‌هایش در باشگاه اشاره کرده اما برای قهرمانی در آسیا باید کادر فنی، کادر مدیریتی، هواداران و پیشکسوتان دست به دست هم بدهند تا ان‌شاءالله 29 آذر یک جشن ملی برگزار کنیم.
وی ضمن حمایت از کادر فنی و زحمات آنها تأیید کرد به زودی جلسه‌ای با مربیان تیم برگزار خواهد کرد اما تأکید داشت با تشکیل کمیته اقتصادی موانع و مشکلات مالی را برطرف کنیم و روند خصوصی‌سازی نیز تسریع و زودتر وارد بورس شود.
مدیرعامل جدید پرسپولیس درباره بدهی‌های پرسپولیس و طلب رادوشویچ صحبت نکرد چرا که اصلاً در جریان جزئیات این دومی نبود.
وی با اشاره به کمک گرفتن از ابراهیم شکوری و نقشی که او می‌تواند در باشگاه بازی کند تأکید کرد فعلاً تغییراتی در پست‌های اجرایی باشگاه و معاونت‌ها نخواهد داشت.
سمیعی به این نکته اشاره کرد که با توجه حضورش در باشگاه پرسپولیس طبیعتاً نمی‌تواند در وزارتخانه و پست مدیریت حراست باقی بماند و باید از آن پست استعفا بدهد. حضور در هیأت مدیره بحث دیگری بود که سمیعی پاسخ آن را به مدیران بالادستی واگذار کرد و گفت اگر آنها تشخیص دهند در این منصب مفید خواهد بود قطعاً از او استفاده خواهد شد.
نکته مهم این مصاحبه جایی بود که از ایشان درباره همکاری با کارگزار اسپانسری سؤال شد و سمیعی گفت باشگاه پرسپولیس با کارگزار (آتیه داده پرداز) ادامه همکاری می‌دهد: «باشگاه با کارگزار قرارداد دارد و با تمام قوت از کارگزار حمایت خواهیم کرد و ان‌شاءالله کارگزار نیز از باشگاه حمایت خواهد کرد تا روزهای خوبی داشته باشیم»
وی در پایان مصاحبه‌اش به صورت غیر مستقیم اعلام کرد زیاد اهل ارتباط گرفتن با رسانه‌ها و مصاحبه نیست و کار پاسخگویی در خصوص مسائل باشگاه را به سخنگو خواهد سپرد که فعلاً درباره انتصاب سخنگوی جدید (که گفته می‌شود شاید ابراهیم شکوری باشد) تصمیمی نگرفته است.
در ادامه ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه هم با خبرنگاران مصاحبه کرد و او نیز مثل شریفی چون تازه پست گرفته پاسخگویی به مسائل مبهم فعلی تیم از جمله تعیین تکلیف محمد انصاری، بدهی رادوشویچ و ... را به روزهای آینده موکول کرد اما تأکید داشت در خصوص مسائل فنی تصمیم گیرنده یحیی گل محمدی و کادر فنی است و قطعاً هر تصمیمی آنها بگیرند اتفاق می‌افتد.
مدافع چپ سابق پرسپولیس با تأکید بر خوشحالی‌اش از حضور در این سمت گفت با توجه به فاصله 50 روزه تا فینال لیگ قهرمانان همه باید کمک کنند تا آرامش به تیم برگردد چرا که پرسپولیس از نظر فنی شرایط خوبی دارد.
شکوری با تأکید به پشتوانه 40 میلیون هوادار پرسپولیس و اینکه هیچ تیمی این هوادار را ندارد گفت در کنار سمیعی کارشان را شروع کرده‌اند و در حال رصد کردن مشکلات هستند اما به حل تمام این مشکلات بسیار امیدوارند. شکوری که از جزئیات طلب رادشویچ خبر نداشت به نکته جالبی اشاره کرد و گفت چون خودش بازیکن بوده از مشکلات رادو و سایر بازیکنان خبر دارد و با هیچ‌کدام از آنها به مشکل برنخواهند خورد. معاون اجرایی جدید باشگاه تأکید کرد چنددستگی بین پیشکسوتان را احساس نمی‌کند و از تک تک آنها می‌خواهد برای قهرمانی در آسیا به کمک باشگاه و تیم پرسپولیس بیایند: «بنده خودم به عنوان پیشکسوت پرسپولیس به حساب می‌آیم و به نمایندگی از همه پیشکسوتان سعی می‌کنیم عملکرد خوبی را پشت سر بگذاریم. مطمئن هستم همه پیشکسوتان، همانطور که زمانی با تمام وجودشان برای پرسپولیس بازی می‌کردند، الان هم قطعاً قلب و دل‌شان با تیم است و اگر صحبتی هم می‌کنند قطعاً هدف‌شان کمک به تیم است. من همه را به همدلی دعوت می‌کنم. الان یک زمان طلایی وجود دارد و فکر می‌کنم این خواسته هواداران باشد که در فاصله کمتر از 50 روز تا فینال آسیا همه باید کمک کنیم تا تیم در آرامش باشد. بهتر است هرکسی هر کاری از عهده‌اش بر می‌آید انجام دهد تا همه نفرات تیم فقط روی بازی فینال تمرکز کنند و با توانایی موجود بتوانیم موفق شویم.»
 

Page Generated in 0.0045 sec