printlogo


کد خبر: 217831تاریخ: 1399/8/11 00:00
خبر

پرونده‌های جدید
اگرچه باشگاه استقلال طی روزهای گذشته موفق شد بدهی‌های خود به وینفرد شفر، سرور جباروف و باشگاه پاختاکور را پرداخت کند و از خطر محرومیت سنگین بگریزد، اما در ماه‌های آینده شکایت‌های جدیدی به دست مسئولان باشگاه خواهد رسید .یکی از پرونده‌هایی که هنوز به صدور حکم از سوی کمیته انضباطی فیفا نرسیده شکایت آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق آبی‌ها است. استراماچونی شکایتش را از استقلالی‌ها انجام داده اما بعید است فعلاً این پرونده به صدور حکم برسد و به همین خاطر مدیران باشگاه حداقل تا نیم فصل زمان دارند تا نفس راحتی بکشند.
 
 
تجربه جدید علی کریمی
علی کریمی در آخرین صحبت‌های خود قبل از ترک ایران و سفر به قطر اینطور گفت: «پس از دو فصل که در خدمت استقلال بزرگ و هوادارانش بودم، تصمیم گرفتم وارد مرحله جدیدی در زندگی فوتبالی‌ام شوم و به تیم قطر اس.سی بروم. امیدوار هستم در این باشگاه هم نمایش خوبی داشته باشم و توانایی‌هایم را نشان دهم. واقعیت این است که تصمیم خیلی سختی بود که از استقلال دل بکنی و جدا شوی و خیلی درباره آن فکر کردم، اما به نظرم دوره فوتبالی‌ای که ما می‌توانیم بازی کنیم، شاید خیلی نباشد. دوست داشتم تجربه جدیدی را در زندگی فوتبالی‌ام داشته باشم.»
 
 
دوشنبه روز موعود؟
 پس از تلاش‌های فراوان مدیران استقلال، بالاخره هفته گذشته و بنا بر اعلام رسمی خلیل‌زاده رئیس هیأت مدیره آبی‌پوشان، تمامی مطالبات وینفرد شفر، باشگاه پاختاکور و سرور جباروف پرداخت شده و دیگر خطری این تیم را تهدید نمی‌کند .قرار بر این است که وکیل شفر پس از بررسی پرداختی‌ها، روز دوشنبه نامه‌ای را به فیفا ارسال کند و پرداخت تمامی مطالبات شفر را تأیید کند و پنجره نقل و انتقالاتی استقلال پس از تعطیلات آخر هفته در اروپا باز شود. حالا و با پرداخت بدهی‌های بزرگ باشگاه استقلال به شاکیان، آبی‌پوشان می‌توانند با خیالی آسوده به پیشواز لیگ بیستم بروند.

 


Page Generated in 0.0051 sec