printlogo


کد خبر: 217830تاریخ: 1399/8/11 00:00
از حضور نادری تا تکریم پیامبر اسلام (ص)
لحظه‌شماری استقلال برای آغاز لیگ
همه اعضای کادرفنی و بازیکنان با نشان دادن تابلوهایی از پیامبر اکرم (ص) حمایت و رفتارهای اخیر را محکوم کردند

 
استقلال در بازی‌های تدارکاتی عملکرد مطلوبی داشته و کادر فنی نیز از برگزاری این بازی‌ها ابراز رضایت کرده است. استقلال تا کنون چهار بازی تدارکاتی برگزار کرده که محمود فکری در این بازی‌ها ترکیب‌های متعددی را به کار گرفته است. او بارها نیز سیستم بازی‌اش را تغییر داده تا بداند تیمش در لیگ بیستم باید بر چه مبنای تاکتیکی بازی کند. 
رفتن علی کریمی بدون شک سرمربی استقلال را به تفکری جدی درباره خط میانی وا خواهد داشت و احتمالاً او از روش دیگری بهره خواهد گرفت. هیچ بعید نیست که سرمربی استقلال رو به بازی با چهار دفاع بیاورد و خط میانی‌اش را با چهار بازیکن پر کند. 
سرمربی استقلال دو بازی تدارکاتی دیگر را نیز در دستور کار قرار داده تا تیمش را در اوج آمادگی به لیگ بیستم بفرستد. شاید او حساب ویژه‌ای روی چپ‌پاهای تیمش باز کرده باشد. محمد نادری از دیروز به تمرین استقلال اضافه شد. او با قامت مناسبی که دارد، می‌تواند جناح چپ استقلال را به تسخیر خود درآورد. البته به شرط آنکه درگیر فضای پرحاشیه حاصل از جدایی از تیم رقیب نشود و بتواند با قاعده بازی در استقلال خو بگیرد. نادری در هر حالت در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهد گرفت. چه استقلال با چهار دفاع به میدان برود و چه با سه دفاع. سمت چپ استقلال متعلق به این بازیکن است و جدایی میلاد زکی‌پور نیز مزید برعلت خواهد شد تا جایگاه نادری تثبیت شود. سرمربی استقلال قصد دارد نادری را به سرعت با شرایط بازی در این تیم آشنا کند. احتمالاً در بازی تدارکاتی آتی نادری در ترکیب استقلال تست خواهد شد تا پرده از وضعیت فنی او برداشته شود. البته فکری روی آمادگی دیاباته هم حسابی ویژه باز کرده است. در فصلی که علی کریمی دیگر در ترکیب استقلال نیست ستاره‌هایی همچون دیاباته مسئولیتی دو چندان خواهند داشت. سرمربی استقلال هم با علم به اینکه دیاباته باید در همان هفته‌های آغازین عصای دستش باشد تمرینات ویژه‌ای را برای او در نظر گرفته است تا شیخ نیز به سرعت به شرایط آرمانی دست یابد و روی فرم قرار بگیرد. آنچه استقلال را با بهترین شرایط ممکن وارد لیگ بیستم خواهد کرد علاوه بر سرعت بخشیدن بر آمادگی، دوری از حواشی است. آبی‌ها اگر بتوانند محیط آرامی برای تیم خود ایجاد کنند بدون شک تبدیل به یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهند شد. به واقع هیچ تیمی در لیگ بیستم همچون استقلال پرمهره نیست. استقلال با وجود از دست دادن چشمی و کریمی نیز یکی از بهترین تیم‌هاست...
در تکمیل گزارش تمرین دیروز استقلال باید به نکته مهم دیگری هم اشاره کرد؛ همه اعضای کادرفنی و بازیکنان با نشان دادن تابلوهایی از پیامبر اکرم (ص) حمایت و رفتارهای اخیر را محکوم کردند.
 

Page Generated in 0.0083 sec