printlogo


کد خبر: 217829تاریخ: 1399/8/11 00:00
باشگاه استقلال بالاخره اعلام کرد
فکری، زکی‌پور را نمی‌خواهد
برخلاف فصول گذشته شاکله تیم استقلال حفظ شد و علاوه بر آن بازیکنانی جذب شدند که می‌توانند در پست‌های مختلف به استقلال کمک کنند

مهدیه دریابیگی   

همانطور که پیش‌بینی می‌شد میلاد زکی‌پور به دلیل ازدحام در دفاع چپ استقلال و خرید چند میلیاردی این تیم (محمد نادری) دیگر جایی در استقلال ندارد و روز گذشته باشگاه استقلال به طور رسمی این بازیکن را بیرون گذاشت. با اعلام باشگاه استقلال میلاد زکی‌پور مدافع هافبک چپ‌پای استقلال با نامه محمود فکری در اختیار باشگاه قرار گرفته و می‌تواند تیم جدید خود را معرفی کند و از جمع آبی‌های پایتخت جدا شود. غیبت میلاد زکی‌پور در دیدار مقابل چوکای تالش و حضور نداشتن او در تمرین دیروز آبی‌پوشان شائبه‌های جدایی این بازیکن را تشدید کرد تا اینکه رسانه رسمی باشگاه استقلال خبر از جدایی این بازیکن داد. میلاد زکی‌پور مدافع چپ آبی‌ها که در خرداد 1395 به همراه علیرضا منصوریان به استقلال آمد، اکنون 25 ساله است و در حالی که کمتر کسی او را در تیم نفت تهران می‌شناخت اما رفته رفته در استقلال برای خود اسم و رسمی پیدا کرد و به مدت 4 سال در سمت چپ خط دفاعی استقلال به میدان رفت و روزهای پر فراز و نشیبی را گذراند. این بازیکن که در فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در 24 بازی برای استقلال به میدان رفته بود، تنها یک پاس گل را در دیدار با نفت مسجدسلیمان به نام خود ثبت کرد و در 15 مسابقه برای آبی‌پوشان بیش از 60 دقیقه در زمین حضور و در فصل گذشته در سایه میلیچ قرار داشت و فرصت عرض‌اندام پیدا نکرد. در حالی که پیش از اعلام رسمی باشگاه استقلال و با توجه به حضور میلیچ، نادری و کریم‌زاده و تراکم شدید در سمت چپ خط دفاعی استقلال، جدایی زکی‌پور از استقلال محتمل‌تر از قبل به نظر می‌رسید، این بازیکن در دیدار مقابل چوکا و تمرین دیروز آبی‌پوشان حضور نداشت تا جدایی او از استقلال قطعی به نظر برسد. سرانجام رسانه باشگاه استقلال به صورت رسمی از پایان همکاری با زکی‌پور خبر داد و اعلام کرد با توجه به نامه‌ای که محمود فکری سرمربی این تیم صادر کرده است، زکی‌پور در اختیار باشگاه قرار گرفته و می‌‌تواند تیم جدید خود را معرفی کند و از جمع آبی‌ها جدا شود. 
اکثر کارشناسان با توجه به شرایط استقلال این تیم را یکی از کاندیداهای کسب عنوان قهرمانی برای فصل بیستم می‌دانند. برخلاف فصول گذشته شاکله تیم استقلال حفظ شد و علاوه بر آن بازیکنانی جذب شدند که می‌توانند در پست‌های مختلف به استقلال کمک کنند و همین نکته می‌تواند استقلال را برای رسیدن به هدفش که همانا قهرمانی است، کمک کند. فقط در این میان بازیکنانی نظیر زکی‌پور که دیگر جایی در استقلال ندارند باید به فکر تیم تازه‌ای باشند. پیش از زکی‌پور هم بازیکنی مثل محسن کریمی بعد از سال‌ها در نهایت از استقلال جدا شد و به تیم گل‌گهر رفت. بودند بازیکنانی که طی سال‌های اخیر توسط مربیان کنار گذاشته شده و به تیم‌های دیگری رفتند و اتفاقاً در تیم جدیدشان موفق هم بوده‌اند. جدایی از استقلال برای این بازیکن جوان که شاید مجالی برای خودنمایی در این تیم را نداشت، فرصتی طلایی باشد اما در این میان می‌توان به این نکته هم اشاره کرد که باشگاه استقلال دیر خبر کنار گذاشتن زکی‌پور را اعلام کرد و این بازیکن فرصت کمی برای رفتن به تیم جدید خود دارد.
 

Page Generated in 0.0066 sec