printlogo


کد خبر: 217806تاریخ: 1399/8/11 00:00
خبر

توقف وایله و عزت‌اللهی
در بازی آغازین هفته هفتم سوپرلیگ دانمارک، تیم وایله که سعید عزت‌اللهی را مثل تمام مسابقات این فصل در ترکیب و خط میانی داشت، مقابل راندرز رده دهمی قرار گرفت. یاران عزت‌اللهی که طی پنج هفته اخیر سوپرلیگ دانمارک یک مساوی و چهار برد داشته و عملکرد فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشته بودند، این‌بار نتوانستند برابر تیم پایین جدولی راندرز به روند خوب خود ادامه بدهند و با سه گل شکست خوردند.
تیم فوتبال وایله با این باخت سنگین خانگی که دومین شکست آنها در فصل 2021-2020 سوپرلیگ دانمارک بود، ۱۳ امتیازی ماند تا با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به حریفان خود دو پله در جدول سقوط کند و صدرنشینی را از دست بدهد. سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی وایله که در دو هفته گذشته سوپرلیگ دانمارک عملکرد خوبی با زدن دو گل و یک پاس گل بر جای گذاشته بود، این‌بار نتوانست در حضور ۹۰ دقیقه‌ای خود برابر راندرز این درخشش را تکرار کند. عزت‌اللهی با این حال جزو بازیکنان برتر وایله و لیگ دانمارک است؛ هافبکی که با شماره 6 برای وایله بازی می‌کند و با حضور در دانمارک به‌دنبال رسیدن به اهداف بزرگش در فوتبال اروپاست.
 
ابتلای حمدالله به کرونا
عبدالرزاق حمدالله که حدود یک ماه پیش در برابر پرسپولیس حاضر شده و یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال آسیا محسوب می‌شود، طبق خبری که الریاضیه داده به کرونا مبتلا شده است. حمدالله مدتی پیش و پس از حذف در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا با مسئولان باشگاه النصر به مشکل خورد و قصد جدایی از این باشگاه را داشت. این مهاجم مراکشی دوبار آقای گل لیگ عربستان شده و در فصل 2019-2018 با ۳۴ گل زده در یک فصل رکورد جدیدی را ثبت کرد و در ۱۰ بازی پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد.
 

 


Page Generated in 0.0060 sec