printlogo


کد خبر: 217798تاریخ: 1399/8/10 00:00
خبر

شکست نساجی

 نساجی در آخرین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود دیروز در ورزشگاه شهدای اسلام‌شهر در مقابل تیم خوشه‌طلایی ساوه شکست خورد. در این دیدار وحید فاضلی آخرین تغییرات لازم در شیوه تاکتیکی سرخ‌پوشان مازندرانی را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر انجام داد و در طول ۹۰ دقیقه ترکیب‌های مختلفی را محک زد. تغییرات زیاد و حضور تمام بازیکنانی که تاکنون میدان ندیده بودند، شاید مهم‌ترین دلایلی بود که به خوشه طلایی ساوه کمک کرد در این بازی به برتری برسد.
 
 
تساوی سپاهان مقابل آلومینیوم
سپاهان و آلومینیوم اراک در راستای آماده‌سازی برای فصل جدید لیگ برتر، دیروز در دیداری دوستانه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در ترکیب ابتدایی سپاهان پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی‌فر، عزت پورقاز، محمد نژاد‌مهدی، شایان مصلح، مهدی کیانی، محمد کریمی، امید نورافکن، محمدرضا حسینی، رضا میرزایی و سجاد شهباززاده به میدان رفتند. سپاهان در هفته اول لیگ بیستم میهمان گل‌گهر سیرجان است و آلومینیوم اراک میزبان نساجی قائمشهر خواهد بود.
 
 
خبر خوب شجاعیان
داریوش شجاعیان در دقیقه 15 دیدار دوستانه استقلال مقابل چوکای تالش مصدوم شد و جایش را به متین کریم‌زاده داد تا نگرانی‌هایی درباره وضعیت او به وجود بیاید. شجاعیان اما بعد از پایان دیدار دوستانه در پیامی به هواداران اعلام کرد که آسیب‌دیدگی‌اش جدی نیست و مشکلی برای همراهی استقلال ندارد: «سلام خدمت هواداران محترم تیم استقلال بزرگ. خداراشکر مشکلم جدی نیست. یک مقدار درد کم از ناحیه همسترینگ داشتم و به خاطر اینکه جدی‌تر نشه، تعویض شدم.»

 


Page Generated in 0.0054 sec