printlogo


کد خبر: 217762تاریخ: 1399/8/10 00:00
نقل و انتقالات

مدافع سایپا در مسجدسلیمان
 
مصطفی ناییج‌پور پس از توافق با مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان، قراردادش را با این باشگاه امضا کرد. ناییج‌پور سابقه ۳ فصل بازی در سایپا را در کارنامه دارد و به تمرینات نفت در تهران اضافه خواهد شد.
 
بوحمدان به تراکتور پیوست
 
حمید بوحمدان پس از انجام مذاکرات نهایی با محمد علیپور، به تراکتور پیوست. بوحمدان فصل گذشته در ذوب‌آهن توپ می‌زد که پس از اخذ رضایتنامه قانونی از این تیم به جمع شاگردان علیرضا منصوریان ملحق شد.
 
جدایی رسمی مسلمان از سپاهان
 
محسن مسلمان پس از مذاکره با محرم نویدکیا و موافقت وی، پس از گذشت یک فصل و نیم حضورش در سپاهان، به صورت رسمی و در یک فضای بسیار صمیمانه و دوستانه با توافق طرفین، قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و از جمع زردپوشان اصفهان جدا شد. باشگاه سپاهان برای این هافبک بازیساز و شایسته فوتبال کشورمان آرزوی بهترین‌ها را دارد.
 
جعفری با عذرخواهی به فولاد برگشت
 
فرزاد جعفری مدافع فصل قبل فولاد خوزستان که مدتی در تمرینات گل‌گهر سیرجان حضور داشت، در نهایت در این تیم با مشکل مواجه شد و علی‌رغم پیشنهاد بالای مالی سیرجانی‌ها جدا شد. در فصل نقل و انتقالات اما صحبت‌هایی درباره پیوستن این بازیکن به بعضی تیم‌های پایتخت و شهرستانی شنیده شد اما طبق مطلب اخیری که او در اینستاگرام شخصی‌اش منتشر کرده، او پس از عذرخواهی از سوی مدیریت و کادرفنی به فولاد بازگشته است. جعفری در صفحه اینستاگرام شخصی خود با انتشار متنی از سعید آذری، جواد نکونام، همبازیان و هواداران فولاد بابت اتفاقات فصل قبل عذرخواهی کرد و غیبتش از جمع فولادمردان را یک تجربه تلخ اما عبرت‌آموز دانست و نوید یک فصل درخشان را به همراه تیم فولاد در مسابقات آتی داد.
 
پایان راه سیدعباسی و سهراب
 
داود سیدعباسی که با پایان فصل نوزدهم لیگ برتر از شهرخودرو جدا شده بود، همکاری زیادی با سهراب بختیاری‌زاده را تجربه نکرد. سیدعباسی فصل گذشته یکی از اعضای کادر فنی تیم شهرخودرو بود و در هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم هم با سهراب بختیاری‌زاده همبازی سابق خود، تجربه همکاری پیدا کرد. سیدعباسی با پایان فصل و جدایی بختیاری‌زاده که در ادامه با انتخاب او به عنوان سرمربی تیم فوتبال خوشه‌طلایی ساوه همراه شد، به ساوه رفت و قرار بود دستیار بختیاری‌زاده باشد ولی این همکاری زیاد طول نکشید و در حالی که لیگ یک به زودی آغاز خواهد شد، سیدعباسی از خوشه‌طلایی جدا شد.
 
ادامه فعالیت فیروز کریمی در دسته دوم 
 
فیروز کریمی سرمربی نام‌آشنای فوتبال ایران فصل پیش‌رو را در تیم شمس آذر قزوین حضور خواهد داشت. آخرین حضور کریمی در لیگ برتر به هفته‌های پایانی لیگ هجدهم برمی‌گردد که در نفت مسجدسلیمان جانشین علیرضا مرزبان شد و در پایان به هر ترتیبی که بود موفق به حفظ تیم شد. این مربی باتجربه که آخرین قهرمانی فوتبال ایران در آسیا هم سال‌ها است که با نام او و پاس تهران گره خورده، سپس به دسته دوم فوتبال ایران رفت و هدایت اترک بجنورد را در اختیار گرفت ولی پایان خوبی در این تیم نداشت و در جدول ۱۴ تیمی مسابقات یازدهم شد. 
فیروز کریمی حالا هدایت تیم فوتبال شمس آذر قزوین که پیش‌تر با نام کاسپین به فعالیت می‌پرداخت را در دسته دوم برعهده گرفته و باید دید در دومین حضور پیاپی در لیگ دسته دوم آیا توان رساندن این تیم به لیگ یک را دارد یا خیر.

Page Generated in 0.0053 sec