printlogo


کد خبر: 217758تاریخ: 1399/8/10 00:00
جوابیه شجاعی برهان به مصاحبه مایلی کهن

 
بعد از انتشار مصاحبه محمد مایلی کهن در نسخه پنجشنبه ایران ورزشی و مسائلی که این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص محمد دادکان، مدیریتش و ارتباطش با شجاعی برهان و شریعتمداری مطرح کرده بود حالا سیدضیاءالدین شجاعی برهان عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در دوره ریاست محمد دادکان جوابیه‌ای برای روزنامه ایران ورزشی ارسال کرده که مطابق قانون مطبوعات در همان صفحه منتشر می‌شود.
 
به نام خدا
مدیر مسئول محترم روزنامه وزین ایران ورزشی
با عرض سلام و احترام
با عنایت به مصاحبه جناب آقای محمد مایلی‌کهن با آن روزنامه وزین در چاپ مورخ 99/8/8 و ذکر نام حقیر در آن مصاحبه لازم می‌‌دانم توضیحات زیر را جهت آگاهی به استحضار برسانم.
الف: دارندگان نشان لیاقت و مدیریت هیچ‌گونه حقوق، مزد یا مستمری پس از دریافت مدال ندارند که مثال آن حقیر می‌باشم که چنین دریافتی ندارم ضمناً جناب آقای دکتر محمد دادکان در طول همکاری در وزارتخانه‌های صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ‌گونه دریافتی از وزارتخانه‌های مذکور نداشته‌اند.
ب: اعطای نشان لیاقت و مدیریت به جناب آقای محمد دادکان یک سال قبل از شروع مسابقات جام جهانی 2006 آلمان و با عنایت به سوابق درخشان ورزشی و مدیریتی مشارالیه در طول خدمت و موارد زیر می‌باشد:
1. احراز رتبه 15 تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در رنکینگ فیفا
2. کسب مقام قهرمانی توسط تیم ملی فوتبال امید در بازی‌های آسیایی بوسان کره جنوبی
3. کسب مقام سوم در مسابقات جام ملت‌های آسیا در چین
4. کسب مقام قهرمانی مسابقات بین دو قاره آسیا و اقیانوسیه
5. صعود سرافرازانه و بدون مشکل تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به جام جهانی آلمان
6. خرید ساختمان‌های اداری برای فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس
ج: جناب آقای محمد دادکان به غیر از اخذ نشان لیاقت و مدیریت، نشان نقره آسیا از ای‌اف‌سی و نشان ویژه دانشگاه شهید بهشتی را دریافت نموده‌اند.
با احترام مجدد
سیدضیاء‌الدین شجاعی برهان
پنجشنبه 99/8/8
 
 

Page Generated in 0.0049 sec