printlogo


کد خبر: 217752تاریخ: 1399/8/10 00:00
خبر

پیروزی بزرگ آنتورپ بدون بیرانوند
تیم فوتبال رویال آنتورپ بلژیک که علیرضا بیرانوند در آن عضویت دارد، در بوسویل استادیوم، یکی از مسابقات هفته دوم گروه J لیگ اروپا را برابر تاتنهام انگلیس برگزار کرد. علیرضا بیرانوند که در هفته اول فصل جدید لیگ اروپا مقابل لودوگورتس بلغارستان جزو نفرات ذخیره تیمش بود، این بار هم در دیدار حساس برابر تاتنهام انگلیس نیمکت‌نشینی را تجربه کرد تا مثل همیشه ژان بوته به‌عنوان دروازه‌بان رویال آنتورپ فرانسوی بازی کند.
این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آنتورپ به پایان رسید. تنها گل این بازی را رافائلوف در دقیقه 29 به ثمر رساند و پیروزی بزرگ تیمش را رقم زد. دروازه‌بان ایرانی رویال آنتورپ که هنوز فرصت بازی برای باشگاه جدیدش را به دست نیاورده، در سه هفته اخیر ژوپیلر لیگ بلژیک جزو فهرست تیمش نبوده و دو مسابقه را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داده است. تیم فوتبال رویال آنتورپ که در حال حاضر صدرنشین ژوپیلر لیگ بلژیک است، در هفته اول فصل 2021-2020 لیگ اروپا به برتری مقابل لودوگورتس بلغارستان دست یافت و این بار هم تاتنهام را شکست داد تا شگفتی‌ساز جدید فوتبال اروپا لقب بگیرد. البته این نتایج می‌تواند زمان بازگشت بیرانوند به ترکیب آنتورپ را به تأخیر بیندازد.
 
 
رضاییان با برگه مقابل دوربین
در حالی که پنج هفته از شروع فصل جدید لیگ ستارگان قطر می‌گذرد، این رقابت‌ها ۲۲ روز به دلیل بازی‌های جام ستارگان و همچنین فیفا دی تعطیل خواهد بود و پس از آن با دیدارهای هفته ششم مجدداً دنبال می‌شود. با توجه به تعطیلی مسابقات، بخش رسانه‌ای لیگ ستارگان اقدام به گرفتن تصویر بازیکنان تمام تیم‌ها کرده و این بار سراغ الدحیل رفته. رامین رضاییان با در دست داشتن برگه‌ای که نام و شماره پیراهن ۱۱ او روی آن نوشته شده بود، مقابل دوربین لیگ ستارگان قطر حاضر شد تا تصویرش به ثبت برسد.
 

 


Page Generated in 0.0049 sec