printlogo


کد خبر: 217750تاریخ: 1399/8/10 00:00
لژیونرها

شکست آ. ا. ک آتن مقابل لسترسیتی
کریم حریف اشمایکل نشد
 
تیم فوتبال آ. ا. ک آتن یونان در حالی که کریم انصاری‌فرد را مثل دیدار اخیرش به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، در ورزشگاه اسپیروس لوئیس، یکی از دو بازی هفته دوم گروه G لیگ اروپا را مقابل لسترسیتی انگلیس انجام داد. جیمی واردی در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی دروازه آ. ا. ک آتن را باز کرد و حمزه چادوری نیز در دقیقه ۳۹ روی توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین، با شوت روی پا گل دوم لستر سیتی را به ثمر رساند.
یاران انصاری‌فرد که در نیمه اول با دو گل شکست خورده بودند، در دقیقه ۴۹ توسط تانکوویچ تعویضی اختلاف را به حداقل رساندند ولی در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب لسترسیتی انگلیس شدند. آ. ا. ک آتن با دومین شکست متوالی در لیگ اروپا، پایین‌تر از تیم‌های لسترسیتی انگلیس و براگا پرتغال، در جایگاه سوم جدول گروه G این رقابت‌ها قرار گرفت.
کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن که در ابتدای نیمه دوم تعویض شد، در حضور ۴۵ دقیقه‌ای خود مقابل لسترسیتی شش پاس صحیح، ۱۵ لمس توپ، یک دریبل موفق و دو برتری در نبردهای زمینی داشت و یک بار هم خطا گرفت اما نتوانست دروازه لسترسینی و کسپر اشمایکل دانمارکی را باز کند.
 
شکست سنگین خنت مقابل هوفنهایم
محمدی 90 دقیقه مقابل رقیب آلمانی
 
در ادامه مسابقات هفته دوم گروه L لیگ اروپا، تیم خنت بلژیک که برخلاف نخستین بازی خود در این رقابت‌ها میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، در استادیوم قلامکو آرنا مقابل هوفنهایم آلمان قرار گرفت. خنت در دقیقه ۱۴ صاحب یک ضربه پنالتی شد که رومن یارمچوک آن را از دست داد و در ادامه تیم هوفنهایم توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد و نیمه اول را با برتری یک بر صفر برابر یاران محمدی پشت سر بگذارد. در نیمه دوم هوفنهایم نمایش بهتری داشت و توانست سه گل دیگر در مقابل تک گل یاران محمدی به ثمر رساند تا این مسابقه با برتری چهار بر یک تیم آلمانی به پایان برسد. خنت بلژیک در شبی که میلاد محمدی را ۹۰ دقیقه در ترکیب داشت، با این شکست بدون امتیاز ماند. ملی‌پوش ایرانی خنت بلژیک در دیدار با هوفنهایم آلمان ۳۶ لمس توپ، ۱۶ پاس، دو شوت خارج از چارچوب، یک ضربه داخل چارچوب، یک برتری در دوئل‌های هوایی، سه برتری در نبردهای زمینی، دو خطا و یک دفع توپ داشت.
 
نخستین تجربه صیاد مقابل براگا
اللهیار 9 دقیقه در لیگ اروپا
 
در چارچوب بازی‌های هفته دوم لیگ اروپا در گروه G تیم زوریا لوهانسک اوکراین که مثل دیدار گذشته‌اش اللهیار صیادمنش را روی نیمکت داشت، در استادیوم اسلاووتچی آرنا به مصاف تیم براگا پرتغال رفت. براگا که در هفته نخست لیگ اروپا به پیروزی مقابل آ. ا. ک آتن و یاران کریم انصاری‌فرد رسیده بود، در نیمه اول بازی برابر زوریا لوهانسک نیز توانست با دو گل به برتری برسد. زوریا لوهانسک که نتیجه را از دست رفته می‌دید، تغییرات هجومی در ترکیب ایجاد کرد و در دقیقه ۸۱ اللهیار صیادمنش را به زمین آورد که پس از حضور این بازیکن ایرانی، تیم اوکراینی توانست یک گل به ثمر برساند. یاران صیادمنش که بازی اول لیگ اروپا برابر لسترسیتی را با شکست پشت سر گذاشته بودند، مقابل براگا پرتغال نیز با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند و پایین‌تر از آ. ا. ک آتن، در رده چهارم جدول گروه G ایستادند.
 
تساوی بدون گل غول‌های روس و کروات
بازگشت محرمی مقابل زسکا
 
بازی‌های هفته دوم فصل جدید مرحله گروهی لیگ اروپا پیگیری شد که در یکی از مسابقات، تیم دینامو زاگرب کرواسی در حالی که صادق محرمی را جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه زسکا آرنا روسیه مقابل تیم زسکا مسکو قرار گرفت. یاران محرمی که در نخستین بازی خود در لیگ اروپا به تساوی بدون گل برابر فاینورد هلند رسیده بودند، این بار نیز با نتیجه صفر بر صفر در زمین زسکا مسکو متوقف شدند تا همانند حریف روسی خود در گروه K به امتیاز دو برسند. صادق محرمی، مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب که در دیدار اخیرشان حضور ثابت داشت، برابر زسکامسکو به ‌عنوان چهارمین تعویضی تیمش در دقیقه ۳+۹۰ وارد زمین شد. محرمی آخرین بار در رقابت‌های لیگ اروپا، در مرحله دوم پلی‌آف مقابل کلوژ رومانی به میدان رفته بود که این بار نیز مجدداً فرصت حضور در این بازی‌ها را به دست آورد.
 

Page Generated in 0.0057 sec