printlogo


کد خبر: 217748تاریخ: 1399/8/10 00:00
تشکر برانکو بعد از دریافت کامل پولش
پنجره باز شد، پرسپولیس نفس کشید

در ساعات پایانی روز پنجشنبه خبر خوبی هواداران پرسپولیس را خوشحال و امیدوار کرد. درست ساعاتی بعد از مشخص شدن تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس اعلام شد با پرداخت تمام مطالبات برانکو ایوانکوویچ و تأیید وکیل و سپس نامه نگاری با فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شده و محرومیت پرسپولیس فعلاً معلق شده است.
پیش از این گفته شده بود باشگاه پرسپولیس باید قسط آخر مطالبات برانکو که 40 هزار یورو بوده را پرداخت کند ضمن اینکه جریمه 60 هزار فرانکی فیفا را هم بپردازد تا این محرومیت تمام شود.
باشگاه پرسپولیس بعد از تسویه حساب با برانکو بلافاصله طی نامه‌ای به فیفا اعلام کرد: «گزارش بانکی که به عنوان مدرک پرداخت است و توسط آقای برانکو ایوانکوویچ و وکیل ایشان، آقای دارو بوشیچ برای ما ارسال شده است، به طور واضح، تصریح می‌دارد که مبالغ مورد نظر توسط پرسپولیس به حساب طلبکار واریز شده است.
گزارش بانکی اظهار می‌کند که طلبکار تا تاریخ ۲۷ اکتبر۲۰۲۰ مبلغ یک میلیون و ۲۵ هزار و ۷۸۷ یورو از پرسپولیس دریافت نموده است. علاوه بر آن، این باشگاه روز چهارشنبه ۲۸ اکتبر۲۰۲۰ نیز همانطور که تضمین نموده بود، آخرین بخش بدهی را پرداخت و واریز کرد.»
در ادامه نامه فوق از فیفا خواسته شد با توجه به پرداخت کامل طلب برانکو پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز شود.
از سوی دیگر دارو بوشیچ، وکیل برانکو روز پنجشنبه در نامه‌ای به فیفا وصول تمام مطالبات را اعلام کرد.
در نامه دارو بوشیچ به فیفا آمده: «به این وسیله تأیید می‌نماییم که باشگاه پرسپولیس ایران، کلیه ارقام طلب آقای برانکو ایوانکوویچ را مطابق با رأی صادره تک داور کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا به تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۰ پرداخت نمود. به این ترتیب آقای برانکو ایوانکوویچ از امروز، هیچ‌گونه ادعای مالی، در خصوص موضوع حاضر نسبت به باشگاه پرسپولیس ندارد. پرداخت رقم کل در ۶۹ بخش و از تاریخ ۵ آگوست۲۰۲۰ تا ۲۹ اکتبر واریز گردید.»
در این نامه بوشیچ ضمن تشکر از بخش حقوقی فیفا و رسول پناه اعلام کرده باید توجه داشت که «پرسپولیس با مشکلات داخلی و بین‌المللی مواجه بود و به همین دلیل در مورد مهلت پرداخت، انعطاف نشان دادیم. امیدواریم که به این ترتیب کمیته انضباطی فیفا با درک این شرایط، دیگر تحریمی علیه پرسپولیس اعمال ننماید.»
بعد از این بود که با اعلام باشگاه پرسپولیس فیفا نامه‌ای برای بوشیچ فرستاد و خبر از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس داد. در این نامه آمده: «به این وسیله در خصوص پرونده به شماره گلاسه مورد نظر، دریافت مکاتبه نماینده قانونی آقای برانکو ایوانکوویچ که امروز ۲۹ اکتبر ارسال شد را تأیید می‌نماییم که کپی آن پیوست می‌شود. در این ارتباط متوجه شدیم، آقای برانکو ایوانکوویچ، تمامی مبالغ طلب خود را مطابق رأی صادره تک داور کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا به تاریخ ۲۶فوریه ۲۰۲۰، دریافت نموده است. در نتیجه به اطلاع شما می‌رسانیم که روند انضباطی حاضر بسته اعلام می‌شود و تحریم اعمال شده نقل و انتقالاتی بازیکنان پرسپولیس، برداشته شده است.»
 

Page Generated in 0.0033 sec