printlogo


کد خبر: 217746تاریخ: 1399/8/10 00:00
مصاحبه و خبر

انجام جراحی، بعد از تست کرونا
عباسعلی سه شنبه به آلمان می رود
 
مشکل حمیده عباسعلی برای سفر به آلمان و تکمیل دوره درمان رفع شده است و این بانوی المپیکی کاراته به زودی راهی هانوفر می‌شود.  پس از مکاتبه بابک امینی با هواپیمایی قطر، مجوز سفر حمیده عباسعلی به آلمان صادر شد و او قرار است سه‌شنبه (۱۳ آبان ماه) به آلمان سفر کند. دختر المپیکی کاراته باید قبل از پرواز تست کرونا داده و در صورت منفی بودن اجازه سوار شدن به هواپیما را دارد. او همچنین در بدو ورود به آلمان نیز تست کرونای دیگری می‌دهد و باید در مدت زمان آماده شدن پاسخ، در هتل حضور داشته باشد تا در صورت منفی بودن جواب تست، مجوز لازم را دریافت کند. با این شرایط عمل جراحی روی پای آسیب دیده عباسعلی به اوایل هفته آینده موکول می‌شود. عباسعلی ۱۵ اسفندماه سال گذشته پس از آسیب‌دیدگی در رقابت‌های کاراته وان سالزبورگ، در هانوفر توسط دکتر امینی تحت عمل جراحی قرار گرفت و حالا باید دستگاهی که در قسمت آسیب دیده پای او کار گذاشته شده است را خارج کند. او دوران نقاهت را در آلمان سپری می‌کند. این بار بر خلاف زمان جراحی اول، از کادر فنی، کسی او را همراهی نمی‌کند و به گفته رئیس کمیته ملی المپیک، با توجه به اینکه افرادی از اقوام نزدیک این ورزشکار در هانوفر سکونت دارند، دیگر فردی از ایران همراه عباسعلی به آلمان اعزام نمی‌شود.
 
 
برترین‌های گلف کشور معرفی شدند
 
نفرات برتر مسابقات گلف آزاد کشوری در مجموعه انقلاب، معرفی شدند.  مسابقات آزاد یکروزه گلف کشوری در زمین گلف مجموعه انقلاب با حضور۵۰ بازیکن از سراسر کشور به پایان رسید که در پایان برترین‌های کشور معرفی شدند.
در هندی کپ ۰ تا ۹ نتایج زیر به دست آمد:
1 -سعید براتی
2 -مهدی شانجانی
3 -سجاد کرمپور
بهترین اسکور در این بخش بدون محاسبه هندی‌کپ ابراهیم نوری با اسکور ۷۶ است.
در هندی کپ ۱۰ تا ۲۰ نیز این ورزشکاران رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
1 -حمید لک
2 -حامد دعوتی
3 -منصور فکری
بهترین اسکور بدون محاسبه هندی‌کپ توسط حمید منصوری با اسکور۸۴ ثبت شد.
مسابقات کشوری بخش زنان ۱۵ آبان ماه برگزار می‌شود.
 
 
معاون وزیر ورزش:
گلف ظرفیت بالایی دارد
 
عبدالحمید احمدی در حاشیه مسابقات آزاد گلف کشوری در مجموعه انقلاب تهران با تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر بزرگ اسلام (ص) گفت: «حرکت زشت اهانت به ساحت مقدس حضرت 
رسول (ص) که موج همبستگی در بین مسلمانان جهان ایجاد کرد را تقبیح می‌کنم. جامعه ورزش نیز در تقبیح این حرکت همراه سایر مردم جهان است.» معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: «شاهد برگزاری مسابقات گلف کشوری با حضور استان‌های مختلف هستیم و این مسابقات به صورت زنده از رسانه ملی پخش و برای مردم انعکاس داده شد.» احمدی تأکید کرد: «رشته گلف هم در بعد همگانی و هم در بعد قهرمانی ظرفیت بالایی دارد و الان ۲۹ استان هیأت گلف فعال دارند. ظرفیت همگانی گلف و رشته‌های تابعه آن بسیار بالاست و حمید عزیزی، رئیس فدراسیون و همکارانش تلاش زیادی در طی این چند سال در جهت توسعه آن داشتند و وزارت ورزش نیز حمایت خوبی از این رشته به خصوص در بعد همگانی آن دارد.»
 

Page Generated in 0.0054 sec