printlogo


کد خبر: 217730تاریخ: 1399/8/10 00:00
خبر

کرونایی‌ها برگشتند
دانشگر و مهدی‌پور پس از انجام تست کرونا و پایان یافتن دوران قرنطینه در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی حضور پیدا کردند. مهدی مهدی‌پور و محمد دانشگر تمرینات دو هفته اخیر آبی‌پوشان را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند تا کادر فنی جدید استقلال دو بازیکن مهم خود را در اختیار نداشته باشد .این دو بازیکن اما در نهایت دیروز با منفی شدن تست کرونا مجوز حضور در تمرینات تیم را پیدا کردند .در مورد مهدی‌پور گفته می‌شد به احتمال زیاد از استقلال جدا می‌شود اما این شایعات با حضور او در تمرین روز گذشته استقلال پایان پیدا کرد.
 
شجاعیان دوباره مصدوم شد!
داریوش شجاعیان در دقیقه 15 دیدار تدارکاتی دیروز با چوکای تالش آسیب دید و جای خود را به متین کریم‌زاده داد. البته مشخص نیست آسیب‌دیدگی این بازیکن از چه ناحیه‌ای است ولی شجاعیان وقتی در پای خود احساس درد کرد برای جلوگیری از تشدید مصدومیت از زمین خارج و جای خود را به دیگر بازیکن استقلال داد. شجاعیان در استقلال دو بار تاکنون رباط صلیبی پاره کرده است و به همین دلیل مجبور به دوری چندماهه از بازی‌ها شده. او که نمی خواهد تجربه‌های قبلی‌اش تکرار شود این بار خیلی زود از زمین بیرون آمد تا مصدومیتش بیشتر نشود.
 
پرونده طلبکاران بسته شد؟
با اعلام حجت نظری، عضو و سخنگوی هیأت مدیره باشگاه استقلال، بدهی‌های وینفرد شفر، پاختاکور ازبکستان و سرور جباروف برای باز شدن پنجره نقل‌ وانتقالات پرداخت شده است .تأییدیه پرداخت جباروف رسیده و باشگاه منتظر تأیید پرداختی‌ها به شفر و پاختاکور است. باشگاه استقلال برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات باید مبلغ 60 هزار دلار هزینه دادرسی فیفا را نیز پرداخت کند که  با پرداخت آن، پرونده بدهی‌های استقلال در فیفا بسته می‌شود. با این حال، دو پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی پیشین و بودروف، مدافع سابق استقلال باقی می‌ماند.
 

 


Page Generated in 0.0051 sec