printlogo


کد خبر: 217729تاریخ: 1399/8/10 00:00
استقلال از هفته پنجم خوب می‌شود
فنونی‌زاده: کار دین‌محمدی قشنگ نبود
کار کریمی هم شبیه دین‌محمدی است. کریمی با مصدومیت به استقلال آمد. در تیم استقلال احیا شد و باید قدر این احیا شدن را می‌دانست

مهدیه دریابیگی   

خیلی‌ها معتقدند که استقلال در فصل بیستم کار راحتی برای رسیدن به قهرمانی دارد. دلیل این ادعای آنها هم حفظ شاکله تیم و رزومه‌ای است که تاکنون فکری داشته است. البته اینطور که گفته می‌شود استقلالی‌ها این روزها از نظر بدنی آماده نیستند و در بازی‌های دوستانه چندان بازی‌های خوبی به نمایش نمی‌گذارند. در همین راستا مهدی فنونی‌زاده بازیکن سابق استقلال که روز گذشته سر بازی استقلال و چوکا حاضر شده بود، در خصوص شرایط فعلی این تیم و همچنین اتفاقاتی که در چند روز اخیر از جمله جدایی دین‌محمدی افتاده، صحبت کرد.
 
با توجه به اینکه خودتان از نزدیک بازی استقلال و چوکا را تماشا کردید شرایط و میزان آمادگی این تیم را چطور دیدید؟
من فکر می‌کنم به خاطر بدنسازی تیم استقلال خسته است. در تمام مدت بازی من این خستگی را در بدن استقلالی‌ها دیدم. به همین دلیل استقلال در بازی با چوکا اصلاً خوب نبود. ضمن اینکه غیر از مسائل بدنی استقلال از نظر فنی هم تعامل نداشت.
دین‌محمدی از تیم استقلال جدا شد! این جدایی را شما چطور ارزیابی می‌کنید؟
به نظر من حرکت دین‌محمدی اصلاً قشنگ نبود. او مربی تیم استقلال بوده و باید شرایط این تیم را درک کند. محمود خان او را به استقلال آورد و این مربی باید شرایط استقلال را درک می‌کرد. خود فکری می‌گوید حاضر است یک سال برای استقلال مجانی کار کند. به هر حال دین‌محمدی هم از قدیمی‌های استقلال است و باید به این تیم کمک کند. به طور حتم شرایط استقلال بهتر می‌شود.
جدایی کریمی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
کار کریمی هم شبیه دین‌محمدی است. کریمی با مصدومیت به استقلال آمد. در تیم استقلال احیا شد و باید قدر این احیا شدن را می‌دانست. تا آنجایی که من می‌دانم، کریمی داشت راضی می‌شد اما رأی او را مدیربرنامه‌اش زد. کار کریمی قشنگ نبود و می‌توانست با ماندنش دل این هوادار را شاد کند. هواداران به گردن استقلال حق دارند. سال‌هاست که آنها دوست دارند تیمشان قهرمان شود، بازیکنان باید بدانند هرچه دارند از همین هواداران است و باید به آنها احترام بگذارند. شاید اگر کریمی می‌ماند یک تیم اروپایی خواهان جذب او می‌شد.
فکر می‌کنید در فصل بیستم استقلال قهرمان می‌شود؟
من چون خودم بازی تدارکاتی را از نزدیک تماشا کردم، فکر می‌کنم تا هفته پنجم استقلال نتایج قابل قبولی نگیرد و از هفته پنجم اوج بگیرد اما می‌تواند در این فصل قهرمان شود. اگر یادتان باشد استقلال استرا هم از هفته پنجم خوب شد و نتیجه گرفت اما استقلال فکری با استقلال استرا یک فرق دارد.
چه فرقی؟
تیم استرا هجومی بود و بی‌محابا حمله می‌کرد اما تیم فکری بسته بازی می‌کند. من فکر می‌کنم استقلال در فصل بیستم پتانسیل قهرمانی دارد.
 

Page Generated in 0.0050 sec