printlogo


کد خبر: 217662تاریخ: 1399/8/7 00:00
خبر

خطر فسخ قرارداد رادو بیخ گوش باشگاه
 
در حال حاضر غیر از حامد لک تنها یک دروازه‌بان جوان در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و مدت‌ها است خبری از رادوشویچ نیست چرا که او اصلاً در ایران حضور ندارد. باشگاه پرسپولیس از بوژیدار رادوشویچ درخواست کرد با حضور در ایران مدتی به آنها برای پرداخت طلبش مهلت دهد اما این بازیکن نپذیرفت. حقوق دروازه‌بان کروات پرسپولیس بیش از 5 ماه است که عقب افتاده و تا زمانی که مطالباتش را دریافت نکند حاضر به بازگشت به ایران نخواهد بود. رادو نامه‌نگاری‌های خود را با باشگاه پرسپولیس انجام داده تا چنانچه این باشگاه مطالباتش را پرداخت نکند قراردادش را یکطرفه فسخ کرده و خواهان دریافت کل قرارداد سه ساله‌اش از پرسپولیس شود.
 
چند بازیکن جوان جدید می‌آیند
 
پرسپولیس طی دو ماه گذشته محمد شریفی را از سایپا و امیرمحمد یوسفی گلخواه را از تیم‌های پایه به عنوان بازیکن جوان به خدمت گرفته اما ظاهراً قرار است تعداد بازیکنان جوان در این تیم بیشتر شود. اکثر بازیکنان جوان با شرایط سنی زیر 23 و زیر 21 سال پرسپولیس در یکی دو فصل اخیر از سوی کادر فنی فعلی این تیم کنار گذاشته شده‌اند، فقط یکی دو نفر آنها در جمع سرخ‌پوشان باقی مانده‌اند، با توجه به همین مسأله قرار است به‌ زودی چند بازیکن زیر 23 سال به عضویت باشگاه پرسپولیس دربیایند. این نفرات به‌ محض مشخص شدن وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه امضا خواهند کرد.
 
درخواست یحیی از عضو هیأت مدیره
 
با اینکه این روزها اوضاع مدیریتی باشگاه پرسپولیس فوق‌العاده پیچیده و بحرانی شده اما محمد علیپور تازه‌واردترین عضو هیأت مدیره که حدود دو ماه پیش به این سمت منصوب شد در حاشیه بازی دوستانه پرسپولیس با ملوان در کنار سرخ‌ها حاضر شد.
 محمد علیپور در حاشیه این بازی تدارکاتی نشستی با گل‌محمدی برگزار کرد که در این جلسه یحیی از عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خواست به مشکلات بازیکنان این تیم رسیدگی شود و خواسته‌های نقل و انتقالاتی خود از این عضو هیأت مدیره را عنوان کرد.
 
احتمال پرسپولیس – بایرن
 در جام باشگاه‌‎های جهان
 
به نقل از بین اسپورت، بعد از شیوع ویروس کرونا گمانه‌زنی‌های مختلفی از عدم برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها به دلیل تقویم فشرده تیم‌ها به میان آمد. با این حال مقامات FIFA قصد لغو این دوره از رقابت‌ها را ندارند و می‌خواهند جام جهانی باشگاه‌ها با همان فرمت قبل در تاریخ ۱۱ تا ۲۳ ژانویه برگزار شود.
 تاکنون حضور بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است و پرسپولیس اکنون به فینال راه یافته و منتظر مشخص شدن حریف خود در بازی نهایی است و در صورت قهرمانی به این رقابت‌ها راه خواهد یافت. آکلند نیوزیلند نیز حضور خود را قطعی کرده است و الدحیل نیز که رامین رضاییان را در اختیار دارد به عنوان نماینده میزبان حضور دارد. نماینده‌های آمریکای جنوبی و شمالی و آفریقا نیز هنوز مشخص نشده‌اند.
 

Page Generated in 0.0042 sec