printlogo


کد خبر: 217654تاریخ: 1399/8/7 00:00
مصاحبه و خبر

حاجی‌صفی: امیدوارم بتوانم به سپاهان برگردم
 
احسان حاجی‌صفی هافبک تراکتور که فوتبالش را از سپاهان شروع کرد، با بیان اینکه مشکلاتی پیش آمد که نشد به تیم زردپوش اصفهانی برگردد، به هواداران سپاهان این نوید را داد که روزی به این تیم برمی‌گردد. حاجی‌صفی در رابطه با حضور محرم نویدکیا روی نیمکت زردپوشان اصفهان می‌گوید: «معتقدم محرم فلسفه خیلی بزرگی دارد. صددرصد این تیم نتیجه می‌گیرد. در لیگ قهرمانان آسیا دیدم که (سپاهان) چقدر خوب بازی می‌کرد و فوتبال را دوست دارد. امیدوارم تماشاگران هم صبور باشند و سپاهان چند سال گذشته را ببینیم. هرچه دارم و ندارم از باشگاه بزرگ سپاهان است.»  کاپیتان تیم ملی در مورد بازگشت به ورزشگاه نقش جهان ادامه می‌دهد: «وقتی به اینجا برمی‌گردم حس و حال دیگری دارم. فوتبال بازی کردن در این استادیوم حس و حال دیگری دارد مخصوصاً با حضور هواداران، ولی به هر حال این اواخر در دو، سه سال گذشته مشکلاتی پیش آمد که نشد به اینجا برگردم اما تا سال آینده وقت زیاد است. امیدوارم بتوانم برگردم و برای باشگاه سپاهان بازی کنم.»
 
سپاهان و نیازمند در پی تمدید قرارداد
 
محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان قصد دارد قرارداد پیام نیازمند را حداقل یک سال دیگر تمدید کند. در ارزشمندی پیام نیازمند برای سپاهان همین بس که او از زمان پیوستن به اردوی زردپوشان در ابتدای لیگ هجدهم، هنوز حتی یک مسابقه را هم از دست نداده و در تمامی مسابقات این تیم حاضر بوده است. این بازیکن که با قراردادی 2 ساله به سپاهان پیوسته بود، در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر هم تمدید کرد تا حضورش در جمع سپاهانی‌ها تا پایان لیگ بیستم دوام داشته باشد؛ در حالی که با پرداخت مبلغ 200 هزار دلار می‌توانست به یک باشگاه خارجی منتقل شود. قرارداد نیازمند اما در پایان لیگ بیستم خاتمه پیدا می‌کند و این موضوع از همین حالا یک دغدغه بزرگ پیش روی مدیران سپاهان است. محمدرضا ساکت در گفت‌وگویی که با مدیربرنامه‌های نیازمند داشته، از او خواسته که قراردادش به مدت یک فصل دیگر هم تمدید شود؛ موضوعی که حالا در جریان است و باید ببینیم واکنش نیازمند به آن چگونه خواهد بود.
 
رهیده: سپاهان عطش زیادی برای موفقیت دارد
 
کمتر از سه هفته دیگر قرار است فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان آغاز شود و این در حالی است که شنیده می‌شود شاید کرونا باعث تأخیر در آغاز این مسابقات شود که سال گذشته با قهرمانی شهرداری بم و قدرتنمایی دوباره این تیم خاتمه یافت. تیم فوتبال سپاهان طی سال‌های گذشته و از زمان تأسیس که چندان هم طولانی نیست، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بوده ولی معمولاً آنها در میانه‌های راه کم آورده‌اند. فصل گذشته آنها با بیان محمودی گام به مسابقات گذاشتند و امسال مهناز امیرشقاقی این مسئولیت را برعهده دارد و مریم رهیده که یکی از بازیکنان کلیدی تیم به شمار می‌رود، این تغییر را گامی مثبت در روند موفقیت تیم می‌داند. مریم رهیده درباره شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان می‌گوید: «اعلام شده آغاز فصل جدید، از اواخر آبان است اما به دلیل شیوع بیماری کرونا احتمالاً باز هم با تأخیر رو‌به‌رو خواهیم بود. خیلی از تیم‌ها تمرینات‌شان را شروع کردند و سپاهان هم به همین شکل است. خود من هم شخصاً تمریناتم را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شروع کردم تا آمادگی لازم را داشته باشم. مسأله‌ای هم که وجود دارد این است که در فصل جدید ظاهراً قرار است بازی‌ها به صورت متمرکز برگزار شود. ما بازیکنان باید بیشتر از بقیه از خودمان مراقبت کنیم. اگر مثلاً یک نفر کرونا بگیرد، دو هفته قرنطینه و دو هفته هم برای آمادگی نیاز دارد و عملً یک ماه از بازی‌ها را از دست می‌دهد.»
 رهیده که قرارداد خود را یک سال دیگر تمدید کرده، با اشاره به تغییر و تحولات کلی باشگاه سپاهان توضیح می‌دهد: «همه‌ ما امیدوار هستیم. شرایط زنان همانند تیم فوتبال آقایان در این باشگاه خیلی خوب شود. سپاهان با تغییر و تحولاتی که تجربه کرد روی زنان و آقایان ورزشکارش در هر رشته و رده‌ای تأثیر مثبت گذاشت. همه چیز احساس می‌کنم بهتر شده و عطش زیادی داریم برای اینکه موفقیت کسب کنیم. امیدواریم در این مسیر رسانه‌ها هم بیشتر به فوتبال زنان توجه کنند. سال گذشته که خبری از آنها نبود.»
 
 

Page Generated in 0.0051 sec