printlogo


کد خبر: 217621تاریخ: 1399/8/7 00:00
گزارش و خبر

اردوی بانوان برای قهرمانی آسیا
6 وزنه‌بردار  به تیم ملی دعوت شدند
 
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیای ازبکستان از ۲۸ آبان آغاز می‌شود که برای حضور در اولین مرحله اردو، از شش وزنه‌بردار دعوت شده است. سیده الهام حسینی، پریسا جهانفکریان، فروغ یونسی، یکتا جمالی، سیده آلما حسینی و ریحانه صیدی وزنه‌بردارانی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند. اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در دو مرحله سه هفته‌ای و یک هفته‌ای از تاریخ ۲۸ آبان تا ۱۹ دی در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود. هماهنگی‌ها جهت انجام تست دوپینگ نیز توسط کمیته پزشکی فدراسیون صورت گرفته که در جریان اردو صورت می‌گیرد. این اردو بر اساس پروتکل‌ها و استانداردهای مورد نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد که رعایت مقررات آن برای تمامی حاضران در اردو، الزامی است.
 
تقدیر وزیر ورزش از برگزارکنندگان هفته تربیت بدنی
در ماه‌های باقیمانده از دولت به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم
 
وزیر ورزش و جوانان طی نامه‌ای از دست‌اندرکاران هفته تربیت بدنی به دلیل برگزاری برنامه‌های این هفته تقدیر و تشکر کرد. در متن نامه مسعود سلطانی‌فر آمده است: «به این وسیله ضمن تشکر از رئیس و اعضای ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش، از همراهی و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای عضو ستاد و به ویژه وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فناوری، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، کشور، بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان‌های صداوسیما، تربیت بدنی نیروهای مسلح، بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی بسیج، ورزش شهرداری تهران و شهرهای بزرگ ایران و دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور در برگزاری هرچه شایسته برنامه‌های این هفته قدردانی می‌نمایم. همچنین از مشارکت گسترده ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و فدراسیون‌ها و هیأت‌های ورزشی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها در ایجاد زمینه و فرصت برای مشارکت گسترده مردم در برنامه و فعالیت‌های ورزشی صمیمانه سپاسگزارم. خوشبختانه در این هفته و به لطف تلاش تمامی همکاران عزیز در بخش‌های مختلف ورزش، ضمن اجرای بیش از ده هزار برنامه متنوع ورزش همگانی و رقابتی در فضای میدانی و مجازی، شاهد افتتاح بیش از یکصد و سی پروژه شهری و روستایی و افتتاح بیش از ۴۵۰ خانه ورزش روستایی در استان‌های کشور بودیم.» در ادامه نامه وزیر ورزش آمده است: «امیدوارم در ماه‌های باقیمانده دولت تدبیر و امید همچنان با هماهنگی و هم‌افزایی مجموعه نهادها و دستگاه‌های مرتبط با ورزش، شاهد تحقق و اجرای برنامه‌های ورزشی در جهت ارتقای سلامت و نشاط مردم عزیز در اقصی نقاط کشور باشیم و دست‌اندرکاران ورزش کشور همچنان با تمام توان و با عزمی راسخ و استوار در جهت خدمت به مردم بزرگوار و شریف ایران اسلامی در مسیر تحقق اهداف توسعه ورزش کشور در ابعاد همگانی و قهرمانی گام‌های موثری بردارند.»
 
بزرگترین همایش علوم ورزشی زیر سایه کرونا
 
دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی به عنوان بزرگ‌ترین رویداد علمی – پژوهشی ورزش کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی برگزار می‌شود.  دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با موضوعاتی چون فعالیت بدنی، تندرستی و پیشگیری از بیماری، فناوری و نوآوری در ورزش، سیاست‌گذاری و توسعه پایدار در ورزش، صنعت ورزش، مطالعات روانشناختی و توسعه فرهنگی و اجتماعی ورزش، توسعه ورزش بانوان، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، تربیت‌بدنی ویژه (ورزش برای بیماران و افراد با کم‌توانی) و ورزش و رسانه جهت هم‌اندیشی با حضور دانشمندان و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی، ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود. این همایش فرصت مغتنمی جهت ارتقای سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه‌ای در حوزه علوم ورزشی و رشته‌های وابسته را فراهم می‌آورد.
 

Page Generated in 0.0050 sec