printlogo


کد خبر: 217572تاریخ: 1399/8/6 00:00
خبر

باز هم بحث تبانی!
باشگاه تراکتور با صدور بیانیه‌ای به مظاهری گلر استقلال اتهام زد و مدعی شد این بازیکن به‌عمد و برای اینکه استقلال موفق شود، فصل پیش در اوایل شهریور در تمرین تراکتور حاضر نشده! این بیانیه و نکاتی که درباره شائبه تبانی مظاهری و استقلال ایجاد کرده، واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی داشته. بسیاری از طرفداران استقلال بیانیه تراکتور را محکوم کردند اما هنوز هیچ‌کدام از مسئولان باشگاه استقلال در ظاهر واکنشی به موضوع نداشته‌اند، اما گفته می‌شود قصد دارند ضمن انتشار یک اطلاعیه از مراجع قضایی، شکایت رسمی خود از تراکتور را مطرح کنند.
 
دو بازیکن همچنان در قرنطینه
فرشید اسماعیلی، سینا خادم‌پور و عرفان خلیلی ۳ بازیکن استقلال بودند که حدود ۱۰ روز قبل تست کرونای‌شان مثبت شد و به قرنطینه رفتند. 
این نفرات بعد از استراحت چندروزه بار دیگر تست دادند که آخرین تست برای‌شان منفی شد و بهبودی‌شان را به دست آوردند، از این رو اسماعیلی، خادم‌پور و خلیلی از امروز به تمرینات آبی‌ها برگشتند و کارشان را برای آماده‌سازی جهت حضور در لیگ بیستم از سر گرفتند. اما مهدی مهدی‌پور و محمد دانشگر دو بازیکن دیگر استقلال هستند که همچنان در قرنطینه به‌سر می‌برند.
 
حمایت جباری از فکری
علی جباری پیشکسوت استقلال در ارتباط با شرایط استقلال برای شروع لیگ بیستم می‌گوید: «بهترین گزینه در شرایط فعلی برای استقلال، فکری بود. قرار است کمیته فنی تشکیل شود و خلیل‌زاده به‌عنوان رئیس هیأت‌مدیره باشگاه برای آن برنامه‌ریزی کند، اما هنوز خبری به ما نداده‌اند. متأسفانه در چند سال اخیر ضعف مدیریت باعث شده استقلال وضعیت خوبی نداشته باشد. امیدوارم هر شخصی که به هیأت‌مدیره استقلال اضافه می‌شود به بهبود شرایط باشگاه کمک کند. کادر فنی فعلی همه استقلالی و متعصب هستند و در شرایط کنونی گزینه دیگری برای هدایت تیم نبود.»
 

 


Page Generated in 0.0049 sec