printlogo


کد خبر: 217555تاریخ: 1399/8/6 00:00
خرده گزارش

لک و 9/88 درصد مهار موفق
 
صفحه نخست سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در قرق پرسپولیس و بازیکنانش است. هرجا را نگاه می‌کنی تصاویر پرسپولیس و بازیکنانش دیده می‌شود اما در نقطه مقابل در سایت‌ها و روزنامه‌های داخلی آنچه از پرسپولیس دیده می‌شود بحران است و حاشیه! طبیعتاً موفقیت پرسپولیس و بازیکنانش در صفحه توئیتر‌ AFC هم به همان نسبت پوشش داده شده است. نمونه‌اش انتشار آمار تازه‌ای از حامد لک در مسابقات لیگ قهرمانان منطقه غرب آسیا است. توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا 2020 دیروز با انتشار توئیتی به آمار فوق‌العاده حامد لک، دروازه‌بان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2020 پرداخت. طبق آمار AFC لک تا بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 در تمام 7 بازی شرکت کرده است. او در این بازی‌ها 9/88 درصد سیوهایش موفق بوده است. گلر پرسپولیس 5 کلین داشته و تنها دو گل دریافت کرده است.
 
القطر جای بشار را خالی نگه داشت
 
به نظر می‌رسد باشگاه القطر بی‌خیال جذب هافبک عراقی و تأثیرگذار پرسپولیس نشده و قصد دارد به هر شکل ممکن بشار را در همین فصل به خدمت دربیاورد. نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر ساعت ۲۴ یکشنبه به پایان رسید که تیم الریان در ساعات پایانی از شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی خود رونمایی کرد. در نقطه مقابل تیم القطر هم که خواهان بشار رسن هافبک پرسپولیس بود نتوانست این بازیکن را به دلیل مخالفت باشگاه ایرانی جذب کند. با این وجود القطر سهمیه‌های آسیایی خود را خالی گذاشته است و با توجه به اتمام قرارداد بشار در ماه ژانویه شاید هافبک پرسپولیس را در آن زمان جذب کند. سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس هم قبلاً عنوان کرده بود ماندن بشار بیشتر به دلیل فینال آسیا است که ۲۹ آذر برگزار می‌شود.
 
تأییدیه وکیل برانکو برای دریافتی جدید
 
باشگاه پرسپولیس پیش از استعفای مهدی رسول‌پناه مقدمات واریز ٨۵ هزار یوروی دیگر را به حساب برانکو فراهم کرد و حالا دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ واریز این مبلغ به حساب موکلش را تأیید کرد. در همین رابطه دارو بوشیچ وکیل برانکو گفت: ٨۵ هزار یوروی دیگر دیروز (یکشنبه) به حساب برانکو واریز شد و حالا فقط ١٠ درصد یعنی حدود ١١٠ هزار یوروی دیگر باید پرداخت شود تا پرونده به طور کامل بسته شود. پیش از این باشگاه پرسپولیس در چند مرحله مبالغ ٣٣٠ هزار یورو، 520 هزار یورو و ۴١٠ هزار یورو واریز کرده بود و با توجه به پرداخت ٨۵ هزار یوروی فعلی و ادعای وکیل برانکو مبنی بر پرداخت ١١٠ هزار یوروی دیگر، به نظر می‌رسد سود ۵ درصد سالانه به طلب برانکو اضافه شده باشد.
 
باز شدن پنجره منوط به پرداخت جریمه به FIFA
 
باشگاه پرسپولیس که در چندین مرحله نسبت به تسویه حساب برانکو دچار تأخیر شد، حدود 60 هزار فرانک سوئیس (حدود یک میلیارد و 830 میلیون تومان) بابت هزینه دادرسی و تأخیر در پرداخت مطالبات برانکو باید به FIFA پرداخت کند و تا زمانی که این پول پرداخت نشود، پنجره نقل‌ و انتقالاتی باشگاه باز نخواهد شد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس امیدوار است بتواند با نامه‌نگاری با فدراسیون فوتبال، مبلغ 60 هزار فرانک سوئیس را از محل مطالبات فدراسیون فوتبال در FIFA پرداخت کند و مبلغ ریالی این پول را به حساب فدراسیون فوتبال در داخل کشور واریز کند تا مشکل انتقال پول به حساب FIFA را نداشته باشد.
 
تقدیر از پژمان و مازیار در بازی دوستانه
 
عصر دیروز پرسپولیس و ملوان در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که پیش از بازی، کادر فنی دو تیم با هم خوش و بش گرمی داشتند. کریم باقری و مازیار زارع نیز دقایقی با هم صحبت کردند. همچنین پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان نیز با پیروانی و گل‌محمدی و سایر نیمکت‌نشینان پرسپولیس خوش و بش کرد. پیش از شروع بازی به رسم یادبود پیراهن پرسپولیس با شماره‌ای که مازیار زارع و پژمان نوری در زمان بازیگری‌شان در پرسپولیس می‌پوشیدند به آنها اهدا شد. همچنین باشگاه ملوان به پاس قدردانی از سید‌جلال حسینی، مدافع انزلی‌چی پرسپولیس، با دادن هدیه‌ای از او قدردانی به عمل آورد. پرسپولیس این بازی دوستانه را با سه گل عالیشاه، نعمتی (پنالتی) و رسن برد.
 

Page Generated in 0.0058 sec