printlogo


کد خبر: 217549تاریخ: 1399/8/6 00:00
خبر

فان‌باستن به فان‌دبیک:

منچستر برای آینده‌ات بد است

دونی فان‌دبیک که تابستان اخیر با قراردادی پنج‌ساله به ارزش 39میلیون یورو از آژاکس به منچستریونایتد پیوست، هنوز نتوانسته جایی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ به دست بیاورد و تا کنون در هفت بازی (آن هم 229 دقیقه از 630 دقیقه ممکن) برای تیمش به میدان رفته و در تساوی بدون گل مقابل چلسی هم فرصت بازی پیدا نکرد. 
پاتریس اورا، مدافع پیشین منچستر گفت یونایتد با توجه به گزینه‌هایی که در خط میانی‌اش دارد، نیازی به فان‌دبیک ندارد.
اکنون مارکو فان‌باستن اسطوره فوتبال هلند در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «زیگو اسپورت» گفته است: «برای بازیکنی مثل فان‌دبیک خیلی بد است که در طول سال تنها در شش یا هفت بازی به میدان برود و این برای ریتم بازی‌اش وحشتناک است. او می‌تواند به چیزهای بیشتری دست پیدا کند اما باید ببینی در کدام تیم می‌توانی بازی کنی. آیا در این شرایط می‌توان قراردادی پنج‌ساله امضا کرد؟ خیر، این کاری مزخرف است. در چنین شرایطی نباید به منچستریونایتد رفت و باید منتظر ماند یا به باشگاهی دیگر رفت. آدم به‌عنوان بازیکن می‌خواهد هر هفته بازی کند و بازی در باشگاهی مثل منچستریونایتد برای دوران حرفه‌ای‌ات بد است.»
 
پیرلو: برای بیدار شدن 
نیاز به سیلی خوردن نبود
 
یوونتوس این هفته در تورین با ورونا یک بر یک مساوی کرد. به این ترتیب قهرمان سری «آ» از 5 بازی خود در این فصل فقط یکی را در زمین برده، 3تا را مساوی کرده و مسابقه با ناپولی را هم با رأی فدراسیون 3 بر صفر برنده شده است.
آندره‌آ پیرلو، مربی یووه به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: «در نیمه اول به اندازه کافی هجومی نبودیم و منتظر حرکات حریف بودیم، با این وجود همچنان بهترین موقعیت‌ها را ساختیم. وقتی هم هلاس ورونا در نتیجه پیش افتاد، واکنش خیلی خوبی نشان دادیم. نیاز به خوردن سیلی نداشتیم تا از خواب بیدار شویم و قوی بازی کنیم.»
او افزود: «وقتی مقابل تیم‌هایی همچون هلاس ورونا یا آتالانتا بازی می‌‌کنید، کار برای‌تان سخت است چون آنها در تمام طول زمین یارگیری نفر به نفر انجام می‌دهند که همین باعث خلق دوئل‌های زیاد می‌شود. تلاش کردیم از زیر فشار شدید هلاس ورونا خارج شویم و در نیمه دوم بهتر کار کردیم. بازی مقابل هلاس ورونا سخت است و می‌توانستیم عملکرد بهتری در این دیدار داشته باشیم. آرتور ملو هم در کنترل توپ عالی بود و 90 دقیقه بازی کرد، اما همچنان می‌تواند مانند بازیکنان دیگر پیشرفت کند.»
مربی یوونتوس ادامه داد: «می‌دانستیم بازی به‌مراتب سخت‌تری نسبت به بازی با دیناموکیف خواهیم داشت چون هلاس ورونا تیم قدرتمندی است. در تمرینات روی فشار حریف و موقعیت‌های تک‌به‌تک کار کرده بودیم. نیازی به سیلی خوردن‌مان هم نیست و تنها باید با قدرت کارمان را آغاز کنیم و با قدرت به کارمان ادامه دهیم.»
پیرلو درباره حضور دیبالا در ترکیب اصلی و نیمکت‌نشینی کولسفسکی که گل مساوی را برای یووه زد، گفت: «به کولسفسکی استراحت دادیم چون او هفت بازی متوالی بازی کرده بود و تنها گزینه واقعی ما برای فرستادن به زمین به‌عنوان بازیکن ذخیره در این دیدار بود. انتظار هم نداشتیم دیبالا بتواند 90 دقیقه بازی کند، اما سخت تلاش کردیم تا این فرصت را به او بدهیم.»
او در خصوص وضعیت لئوناردو بونوچی که در آستانه بازی حساس با بارسلونا از ناحیه ران مصدوم شد و در دقیقه 75 جای خود را به جان‌لوکا فرابوتا داد، خاطرنشان کرد: «ران بونوچی در بازی با دیناموکیف مشکل داشت که در این بازی درد پای او دوباره زیاد شد و حالا باید وضعیت او را مورد بررسی قرار دهیم.»

Page Generated in 0.0054 sec