printlogo


کد خبر: 217547تاریخ: 1399/8/6 00:00
مونشن‌گلادباخ – رئال مادرید
بازگشت از بحران

رئال مادرید به دنبال کسب اولین پیروزی خود در این فصل لیگ قهرمانان - در خانه بوروسیا مونشن‌گلادباخ - است. رئال در بازی اول خود در خانه مقابل شاختار دونتسک با نتیجه سه بر دو شکست خورد‌ و گلادباخ هم این فصل را با تساوی دو بر دو در خانه اینتر آغاز کرد. مردان مارکو روزه در روز اول لیگ قهرمانان در آستانه پیروزی در خانه اینتر بودند اما روملو لوکاکو در آخرین لحظات تیمش را نجات داد. گلادباخ در این هفته بوندس‌لیگا سه بر دو ماینس را شکست داد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.
گلادباخ تاکنون به مرحله حذفی لیگ قهرمانان نرسیده است. آنها فصل پیش هم در لیگ اروپا نتوانستند به مرحله یک‌شانزدهم نهایی برسند. این تیم آلمانی آخرین بار در فصل 86-1985 در دور سوم جام یوفا به مصاف رئال مادرید رفته است. آنها البته در فصل 17-2016 لیگ قهرمانان هم‌گروه بارسلونا بودند و در دو بازی رفت و برگشت باختند.
مادرید در بازی قبلی خود پیروزی بسیار مهمی کسب کرد و در نوکمپ بارسلونا را با نتیجه سه بر یک شکست داد. با وجود انتقادات فراوانی که از رئال مادرید می‌شود، آنها در حال حاضر در صدر جدول لالیگا قرار دارند و از شش بازی خود 13 امتیاز گرفته‌اند. البته مردان زین‌الدین زیدان در بازی اول خود در لیگ قهرمانان مقابل شاختار که چندین بازیکن خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداشت، شکست خوردند. مادرید در هر سه بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان باخته است. دو شکست قبلی این تیم هم به دو دیدار برابر منچستر‌سیتی در فصل پیش برمی‌گردد.
قهرمان اسپانیا در 25 فصل گذشته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان رسیده است اما آنها در دو فصل قبل در مرحله یک‌هشتم نهایی حذف شده‌اند‌ و حالا می‌خواهند در این فصل جبران کنند.
گلادباخ در این بازی باز هم آندریاس پولسن، دنیس زکریا‌ و لاسلو بنش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مامادو دوکوره هم به دلیل مشکل عضلانی غایب است. والنتینو لازارو پس از برطرف شدن مصدومیت ساق پا به تمرینات برگشته اما او از انتهای آگوست تاکنون بازی نکرده است. مارکوس تورام، آلاسانه پلیا، یوناس هافمن‌ و فلورین نویهاوس در بازی با ماینس غایب بودند اما حالا احتمالاً‌ به ترکیب برمی‌گردند.
در مادرید هم خبر بزرگ به ادن آزار برمی‌گردد که در لیست رئال قرار گرفته است. انتظار می‌رفت او یک ماه دیگر غایب باشد‌ اما بهبودی او سریع‌تر از زمان‌بندی بوده و او حالا می‌تواند برابر گلادباخ بازی کند. دنی کارواخال، مارتین اودگارد، ماریانو دیاز و آلوارو اودریوسولا از تیم خط خورده‌اند‌ و ناچو هم به دلیل مصدومیت در بازی با بارسا غایب خواهد بود. 
به این ترتیب لوکاس واسکس در سمت راست خط دفاعی بازی خواهد کرد. زیدان احتمالاً‌ تا حد زیادی از همان ترکیب بازی با بارسا استفاده می‌کند و به این ترتیب لوکا مودریچ نیمکت‌نشین خواهد شد‌ و فدریکو والورده در خط میانی به کار گرفته می‌شود. اهمیت این بازی باعث می‌شود کریم بنزما، کاسیمیرو، سرخیو راموس، و رافائل واران در ترکیب قرار بگیرند.
لوکا یوویچ، رودریگو گوئس ‌و ایسکو گزینه‌های خط حمله هستند اما به نظر می‌رسد که مارکو آسنسیو و وینیسیوس جونیور جایگاه خود در ترکیب را حفظ خواهند کرد.
 
ترکیب احتمالی گلادباخ:
 زومر؛ لاینر، خینتر، الودی، بنسه‌باینی؛ کرامر، نویهاوس؛ هافمن، امبولو، تورام؛ پلیا
 
ترکیب احتمالی رئال مادرید: 
کورتوا؛ واسکس، واران، راموس، مندی؛ والورده، کاسیمیرو، کروس؛ وینیسیوس، بنزما، آسنسیو‌
منبع: SportsMole

Page Generated in 0.0057 sec