printlogo


کد خبر: 217528تاریخ: 1399/8/6 00:00
حسینی، از سمپدوریا تا نیمکت ترابزون

در ادامه رقابت‌های هفته ششم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که از سید مجید حسینی در لیست خود بهره می‌برد، در اولکر استادیوم مقابل تیم رده دومی فنرباغچه قرار گرفت. 
مجید حسینی که پس از چهار مسابقه دوری از فهرست ترابزون اسپور، در دیدار اخیرشان به لیست بازگشت و برابر باشاک‌شهیر استانبول نیمکت‌نشین بود، این بار هم در ترکیب ابتدایی بازی با فنرباغچه حضور نداشت و در لیست بازیکنان ذخیره قرار گرفت.
در رویارویی تیم‌های فنرباغچه و ترابزون‌اسپور در هفته ششم سوپرلیگ ترکیه نتیجه سه بر یک به سود فنرباغچه رقم خورد. سرکان (51 - بازیکن حریف)، والنسیا (55) و سیسه (72) برای فنرباغچه گل زدند. آفوبه در دقیقه 23 زننده گل ترابزون‌اسپور بود.
مجید حسینی، بازیکن خط دفاعی ترابزون‌اسپور در بازی با فنرباغچه نیمکت‌نشین بود. حسینی که شرایط چندان خوبی در ترابزون اسپور ندارد، دو سال قبل ۲۵ بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داد و فصل قبل هم در ۱۶ مسابقه به میدان رفت ولی در فصل جدید هنوز فرصت بازی به دست نیاورده است. 
حسینی که پیشنهادی جدی از سمپدوریا در دست داشت، نه تنها به این تیم نرفت بلکه حالا به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است.
فنرباغچه با کسب این پیروزی خانگی 14 امتیازی شد و به رده دوم جدول سوپرلیگ ترکیه صعود کرد. ترابزون‌اسپور پنج امتیازی هم هفدهم است.
 

Page Generated in 0.0065 sec